کد خبر : 44163

نامه بحث برانگیز باشگاه خارجی به پرسپولیس

نامه بحث برانگیز باشگاه خارجی به پرسپولیس

آنتورپ باشگاهی است که امسال بیرانوند را به خدمت گرفت و او از تابستان آینده پیراهن این تیم بلژیکی را به تن خواهد کرد. اگر نادری هم به آن باشگاه می‌رفت از فصل آینده با او همبازی می‎شد، ولی حالا ماجرا کلاً کنسل است.

به گزارش خبرورزشی، محمد نادری مدافع قرمز‌ها از بلژیک به پرسپولیس پیوست. هنوز کسی نمی‌داند قرارداد او با پرسپولیس بعد از جدایی از کوتریک بلژیک قطعی است و یا اینکه به صورت قرضی به این تیم پیوسته است. در روز‌های اخیر شایعات زیادی به راه افتاد که این بازیکن از باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد فصل آینده با علیرضا بیرانوند در این باشگاه همبازی خواهد شد.

البته منبع شایعه هم همان باشگاه کوتریک بلژیک بود، اما در این بین اتفاق جالبی رخ داده است. باشگاه آنتورپ که با قرمز‌ها رابطه نزدیکی دارد به این باشگاه اعلام کرده پیشنهادی به نادری نداده است! آن‌ها به تازگی نامه‌ای برای قرمز‌ها ارسال کرده و چنین موضوعی را در آن نوشته‌اند. پرسپولیسی‌ها بر سر انتقال بیرانوند و همین‌طور گرفتن پول این انتقال مدام با این باشگاه بلژیکی در ارتباط هستند. اخیراً آن‌ها درباره محمد نادری ایمیلی ارسال کردند و از مسئولان آنتورپ پرسیدند که آیا این بازیکن در تیررس آنهاست و قصد دارند او را به خدمت بگیرند. در جواب هم آن نامه آمد و باشگاه آنتورپ کلاً ماجرا را تکذیب کرد! اینکه چرا باشگاه کوتریک بلژیک چنین خبری را منتشر کرده هنوز مشخص نیست. وقتی دیروز از محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس هم در این باره سؤال کردیم که پاسخ داد: «بله، تا جایی که ما در جریان هستیم پیشنهادی از باشگاه آنتورپ نیست. آن‌ها هم این مسئله را به ما گفته‌اند. محمد نادری همچنان کنار ماست.»

بنابراین آخر فصل تکلیف مشخص می‌شود. باید دید آیا محمد نادری همچنان در جمع قرمز‌ها می‌ماند و یا اینکه بازیکن قرضی است و این تیم را ترک می‌کند؟ آنتورپ باشگاهی است که امسال بیرانوند را به خدمت گرفت و او از تابستان آینده پیراهن این تیم بلژیکی را به تن خواهد کرد. اگر نادری هم به آن باشگاه می‌رفت از فصل آینده با او همبازی می‎شد ولی حالا ماجرا کلاً کنسل است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها