کد خبر : 44041

از کالدرون شکایت شد

از کالدرون شکایت شد

با مجوزی که ستاد مبارزه با کرونا برای آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی صادر کرد، حالا باردیگر فوتبال از رکود خارج شده و تیم‌ها تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا در تاریخ مقرر بازی‌های خود را از سر بگیرند.

به گزارش فرهیختگان، دراین بین سرخ‌ها با توجه به اینکه در زمانی ایده‌آل پول کارگزار را در حساب خود دیدند، توانستند به‌موقع پول بازیکنان و کادرفنی را به حساب‌شان واریز کرده تا مشکلی برای آغاز تمرینات و همچنین تهدیداتی که درخصوص تحریم تمرینات شنیده می‌شد، وجود نداشته باشد.

اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که پرسپولیس و آینده‌اش را در لیگ برتر تهدید می‌کند که آن هم به شکایت خارجی‌ها از این باشگاه به فیفا ربط دارد و ممکن است با جرایمی سنگین بابت این پرونده‌ها مواجه شوند.

درخصوص این پرونده‌ها و همچنین شایعاتی که در این روزها درخصوص آینده این شکایات به گوش می‌رسد با مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کردیم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

 دیروز دراخبار موضوعی دیده شد که البته توانست هواداران پرسپولیس را خوشحال کند. موضوع مصالحه شما با ماریو بودیمیر چیست؟

باتوجه به اینکه این خبر بارها و بارها در فضای مجازی پخش شده و اکثر پیج‌ها و کانال‌های هواداری آن را درج کرده‌اند، لازم است که توضیحاتی را ارائه کنم. من در گذشته هم بارها براین موضوع تاکید کرده‌ام که یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های باشگاه مصالحه با افرادی است که از پرسپولیس در فیفا اقامه‌دعوا کرده‌اند و ما برای رسیدن به این توافق تمام تلاش خود را کرده‌ایم اما هنوز توافقی با بودیمیر صورت نگرفته و ما براساس وظایف خود در بخش حقوقی باشگاه روند پرونده را در فیفا دنبال می‌کنیم تا زمانی که اتفاقی جدید در روند مذاکرات صورت پذیرد. باید تاکید کنم دراین پرونده امکان مصالحه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

اطلاع‌رسانی اخیر تیم‌ها درباره کرونایی‌ها لیگ را تعطیل می‌کند؟

اینکه گفته می‌شود قرار است ظرف چند روز آتی بخش قابل‌توجهی از طلب برانکو به او پرداخت شود تا باب مذاکرات آتی باز شود، صحت دارد؟

از زمانی‌که رسول‌پناه هدایت باشگاه را برعهده گرفت این موضوع یکی از اولویت‌های مهم ایشان بود که بتواند به‌نوعی که درخور شأن باشگاه پرسپولیس است با کادرفنی اسبق تیم توافق کنند و دراین بین قطعا مراحلی را هم برای رسیدن به این مهم طی کرده‌اند اما من درجریان این موارد قرار ندارم و براساس وظایفی که بر دوشم است تا زمانی که توافق قطعی و رسمی صورت نگیرد، پرونده‌ها را طبق روال عادی پیگیری می‌کنم.

اعتراض به رای صادره درخصوص پرونده برانکو و دستیارانش انجام شده است؟

ما مستندات و دفاعیات خود را آماده کرده‌ایم و به احتمال زیاد امروز وجهی که باید به صورت فرانک سوئیس برای اعتراض به پرونده‌ها به حساب فیفا واریز شود را می‌پردازیم و به این رای به‌صورت رسمی معترض می‌شویم و نگرانی از این بابت وجود ندارد و هواداران خیال‌شان راحت باشد که ما تا حد ممکن اجازه نمی‌دهیم پرسپولیس لطمه بخورد.

با توجه به اینکه پول به باشگاه تزریق شده بهتر نبود این پرونده‌ها به اعتراض کشیده نمی‌شد و با پرداخت مبالغ تعیین‌شده به این پرونده‌ها خاتمه داده می‌شد؟

خب این درحیطه وظایف من نیست و قطعا باید مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم بگیرند اما من براساس وظایف حقوقی که برعهده دارم، قصد اداره کردن این پرونده‌ها و به‌نوعی زمان خریدن برای باشگاه را دارم تا زمان مناسب برای باشگاه فراهم و شرایط برای مختومه کردن این پرونده‌ها وجود داشته باشد.

موضوع شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس به کجا انجامید؟

کایت ایشان از باشگاه پرسپولیس مدتی قبل به دست ما رسیده و ما هم مدارک و دفاعیات خود را آماده و طرح دعوای متقابل کرده‌ایم و منتظریم رای فیفا صادر شود تا اقدامات بعدی را صورت دهیم.

بحث استوکس هم یکی از مواردی است که هواداران پرسپولیس به‌شدت آن را پیگیری می‌کنند. ظاهرا در ایمیلی به او آغاز تمرینات اعلام و از او خواسته شده به تمرینات برگردد؟

ما باید روال قانونی را پیش ببریم و به استوکس هم مانند دیگر بازیکنان خارجی آغاز تمرینات و زمان بازگشت را اطلاع دادیم و در انتظار جواب هستیم. از سوی دیگر روال قانونی این قرارداد و شکایت به فیفا را هم در وقت مناسب انجام خواهیم داد و البته شاید او در آینده بتواند با مدیران باشگاه به توافق برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها