کد خبر : 43852

کنایه تند مهرداد میناوند به دروازه بان باشگاه استقلال ؛ قهرمانی را مدیون تو هستیم | عکس

کنایه تند مهرداد میناوند به دروازه بان باشگاه استقلال ؛ قهرمانی را مدیون تو هستیم | عکس

روز چهارشنبه بازیکنان استقلال با تدابیر شدید بهداشتی تست کرونای خود را پشت سر گذاشتند . سید حسین حسینی ، دروازه بان باشگاه استقلال ، پس از انجام تست کرونا ، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در محل انجام تست ، با گلایه شدید خود از ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر ، باعث جنجال شدیدی در فضای مجازی شد .

به گزارش پارس فوتبال ، بعد از اعلام سازمان لیگ مبنی بر از سرگیری بازی های لیگ برتر بازیکنان بیشتر تیم های لیگ برتری روز چهارشنبه تست کرونا دادند تا در صورت تایید سلامت آنها بتوانند از فردا تمرینات خود را آغاز کنند.

نکته مهم اما اینکه کلیه بازیکنان باشگاه استقلال روز چهارشنبه ، با ماسک و رعایت نکات بهداشتی در تست کرونا شرکت کردند تا نشان بدهند روی این بیماری حسابی حساس هستند و کارهای پیشگیرانه برای عدم ابتلا به آن را انجام داده اند.

در این بین اما سیدحسین حسینی بعد از انجام تست کرونا به یک خبرنگار گفت:

این چه وضع برگزاری بازی ها است؟ گیرم تمرین کردیم، پرواز و هتل را چه کار کنیم که بسیار خطرناک است. یک جام بخرند و به آنها بدهند و همه چیز را تمام کنند.

این اظهار نظر حسینی که خشم شدید هواداران باشگاه پرسپولیس را در پی داشت ، جنجال جدیدی را در فضای مجازی به وجود آورد و باعث واکنش برخی از چهره های مشهور پرسپولیسی شد .

مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به نوعی پرچمدار کری خوانی های مجازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس است ، در واکنش به صحبت های دروازه بان استقلال ، پستی کنایه آمیز را در اینستاگرام خطاب به سید حسین حسینی منتشر کرد :

به تنهایى روى دفع هاى فوق العادش در ضربه استوکس و مهدى عبدى ،٣ امتیاز برامون آورد و ٣ امتیاز از استقلال کم کرد.اگر حسینى نبود پرسپولیس ۴۴ امتیازى بود و استقلال با برد وبازى عقب افتاده اش ۴٢ امتیازى . سید حسین حسینی ، پوکر قهرمانی رو مدیونِ تو هستیم

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها