کد خبر : 43818

کنایه دین محمدی به پرسپولیس: به خدا ۱۰۰ تا قهرمانی به اندازه جان یک انسان نمی‌ارزد

کنایه دین محمدی به پرسپولیس: به خدا ۱۰۰ تا قهرمانی به اندازه جان یک انسان نمی‌ارزد

سیروس دین محمدی مربی نساجی مازندران که سابقه بازی در استقلال را هم دارد معتقد است جان انسان‌ها برای ادامه مسابقات باید در اولویت باشد.

به گزارش ایلنا ، سیروس دین محمدی مربی فعلی نساجی مازندران و بازیکن پیشین تیم استقلال درباره احتمال شروع دوباره مسابقات لیگ و تمرینات تیم‌های فوتبالی مصاحبه ای انجام داد:

قرار شده است که مسابقات مجددا از سر گرفته شود؟

بله! این را شنیدم و باید بگویم باعث خوشحالی است. به این دلیل که اگر فوتبال دوباره از سر گرفته شود سرگرمی زیادی برای بسیاری از مردم ایجاد شده و از طرفی رخوتی که بین اهالی فوتبال به دلیل وجود بیماری کرونا ایجاد شده از بین می‌رود. این‌ها همه اتفاقات خوبی هستند که در شروع دوباره لیگ فوتبال رخ می‌دهند.

این اتفاق تنها پیامد مثبت دارد؟

این نشان می‌دهد بیماری رو به کاهش است؛ گر چه در روز‌های اخیر ما در خبر‌ها می‌بینیم که آمار مبتلایان به بیماری کرونا نه تنها رو به کاهش نیست بلکه با شیب کم ولی رو به افزایش است. به هر حال لابد اتفاقات خوبی رخ داده که رئیس بخش پزشکی ستاد کرونا در ورزش گفته، می‌توان تمرینات تیم‌ها را از سر گرفت. با این وجود فکر می‌کنم دل همه برای فوتبال تنگ شده و با شروع آن اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

تیم نساجی با این شرایط نمی‌تواند از حضور تماشاگرانش استفاده کند؟

این را مسئولان می‌دانند ولی قطعاً اگر بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود جذابیتی ندارد. از سوی دیگر نمی‌توان جان کسی را هم به خطر انداخت. اینکه ما بخواهیم در این شرایط سخت به مسابقات برگردیم و طرفدارانمان را نداشته باشیم واقعا باورنکردنی است. طرفداران نساجی واقعا نبض اصلی تیم ما هستند و اینکه بخواهیم در غیاب آنها امتیاز میزبانی داشته باشیم باورکردنی نیست.

برگزاری مجدد مسابقات جان فوتبالیست‌ها را در معرض خطر قرار نمی‌دهد؟

ممکن است با شروع مسابقات یک بازیکن یا مربی به کرونا مبتلا شود. این قطعاً بازتاب خیلی بدی برای فوتبال کشورمان خواهد داشت. فکر می‌کنم اگر کمی بیشتر صبر کنیم می‌توان تصمیم بهتری گرفت. البته دیگر تصمیم گرفته شده است و باشگاه‌ها هم باید تبعیت کنند اما هزینه‌ها در بخش خصوصی سخت‌تر خواهد بود.

سازمان لیگ اصرار دارد که قهرمان زودتر معرفی شود؟

نمی‌دانم چه دلیلی دارد اینقدر اصرار دارند قهرمان مشخص شود؟ به خدا ۱۰۰ تا قهرمانی به اندازه جان یک انسان نمی‌ارزد! کسی راضی می‌شود عزیزانش با کرونا از دنیا بروند؟ قطعاً نه! پس هر چه بگوییم باز هم می‌بینیم لیگ باید در بهترین شرایط برگزار شود نه در بدترین شرایط. امیدوارم که هیچ کسی حتی در معرض ابتلا به این ویروس هم قرار نگیرد چون واقعا مهلک است و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها