کد خبر : 43686

حمایت جنتلمن پرسپولیس از ممنوعیت جذب بازیکن خارجی

حمایت جنتلمن پرسپولیس از ممنوعیت جذب بازیکن خارجی

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد که همیشه مخالف حضور مربیان خارجی در فوتبال کشورمان بوده است.

به گزارش تسنیم، حسین کلانی در حاشیه مراسم اولین سالگرد  افتتاح موزه ورزش اظهار داشت: امیدوارم همه مردم زودتر از کرونا جان سالم ببرند. به خیلی از کشورهای جهان سفر و از موزه‌های ورزش بازدید کرده‌ام، اما در هیچ کجا به اندازه ایران افتخارات ندیدم. با توجه به افتخارات ورزش ایران لازم بود موزه‌ای داشته باشیم و کاری که انجام شد واقعاً باعث افتخار است.

کلانی در مورد قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس گفت: چرا از من سؤال می‌کنید؟ من عضو کمیته فنی نیستم و فقط یکی دو مرتبه به‌عنوان میهمان به جلسات این کمیته رفتم. با من مشورت می‌کردند، اما خودشان صاحب‌نظر بودند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: با حضور مربی خارجی مخالف بودم و الان هم هستم. خوشحالم که قرار است از حضور بازیکنان خارجی جلوگیری کنند، چون بازیکنانی که به فوتبال ایران می‌آیند رده بالا نیستند و هیچ نقشی نمی‌توانند در پیشرفت فوتبال داشته باشند.

کلانی در مورد نقش مدیران در تصمیم‌گیری‌ها تصریح کرد: کسانی مانند من  که درون کار نیستیم نمی‌توانیم منصفانه قضاوت کنیم، اما قطعاً هیچ مدیری وقتی مسئولیت قبول می‌کند نمی‌خواهد کار اشتباهی انجام دهد. کلاً با بازیکن و مربی خارجی مخالف هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط فعلی چه تصمیمی باید درباره ادامه لیگ برتر گرفته شود، یادآور شد: خیلی راجع به این مسئله صحبت شده است. ستاد مقابله با کرونا باید تصمیم بگیرد که چه باید بشود. خیلی‌ها می‌گویند مثل کشورهای خارجی نیستیم، اما کسانی که در رأس کار هستند در اتاق فکر خودشان راه حلی پیدا می‌کنند. شرکت نکردن یک مشکلاتی دارد و شرکت کردن هم مشکلات خاص خود را خواهد داشت. اظهارنظر‌های ما جز اینکه فضا متشنج شود، چیزی ندارد و وقتی اطلاع نداریم نباید اظهارنظر کنیم.  

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مشکلات مالی باشگاه‌ها هم گفت: در ایران قانون کپی رایت نداریم و به هیچ وجه کسانی که تاجر هستند نمی‌توانند ریسک کنند و سرمایه‌های خود را به خطر بیندازند. درباره خصوصی‌سازی نیز باید دستور قاطع بیاید و هیچ‌کس حق دخالت نداشته باشد. در این بین تصمیم‌گیرنده باشگاه‌ها هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها