کد خبر : 43625

کنایه شدید پرسپولیسی ها به مالک باشگاه تراکتور

کنایه شدید پرسپولیسی ها به مالک باشگاه تراکتور

این روز‌ها هر سوژه‌ای برای فوتبالی‌ها اسباب مثال زدن‌شان برای تعطیلی یا ادامه لیگ می‌شود و به‌خصوص در فضای مجازی حتی کمپین‌هایی هم در این راستا شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی،  اخیراً فوت متین قوسی بازیکن نوجوان که در برنامه ستاره‌ساز مطرح شد واکنش چند باشگاه، مربی و بازیکن را در پی داشت و با استوری‌هایی مشترک خواستار تعطیلی لیگ فوتبال شدند و معتقد بودند کرونا این‌گونه بازیکنان فوتبال را قربانی می‌کند.
 
کمپین این مخالفان برگزاری ادامه لیگ و موافقان تعطیلی با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد و در ادامه پدر این فوتبالیست فقید هم از باشگاه‌ها خواست که مرگ پسرش را ابزاری برای به هدف نشاندن خواسته‌های خود قرار ندهند. این اتفاق، اما از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی بی‌پاسخ گذاشته نشد و آن‌ها نیز خواستار ساختن یک کمپین جدید شدند.
 
با توجه به اینکه زنوی مالک باشگاه تراکتور و از سردمداران مخالفت با برگزاری ادامه لیگ صاحب یک ایرلاین هم هست پرسپولیسی‌ها می‌گویند حالا که زنوزی و دیگرانی که معتقدند فوتبال و شروع لیگ می‌تواند باعث شیوع بیشتر کرونا شود و درگذشت یک فوتبالیست خارج از زمین را بهانه کرده‌اند بدانند یک خلبان هم به سبب کرونا جان خود را از دست داده است و محیط بسته هواپیما قطعاً بیشتر از محیط باز ورزشگاه می‌تواند مشکل‌آفرین باشد پس بهتر نیست زنوزی تعطیلی را از هواپیمایی خود کلید بزند و کمپین تعطیلی ایرلاین‌ها تشکیل شود؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها