کد خبر : 43551

عذرخواهی بی فایده مظاهری از پرسپولیسی ها

پرسپولیسی ها درخصوص خط دروازه برای فصل آتی به‌دنبال یک دروازه‌بان دوم هستند و با حضور رادوشوویچ نیازی به خریدی در حد رشید مظاهری ندارند.

به گزارش فرهیختگان ، رشید مظاهری ، گلر سابق ذوب‌آهن و فعلی تراکتور که طی چند سال گذشته در فصل نقل‌وانتقالات کاندیدای حضور در پرسپولیس بود و هر بار به‌خاطر حضور بیرانوند در این تیم حضورش منتفی می‌شد، امسال از ابتدای فصل و بعد از پوشیدن پیراهن تراکتور در شرایط گوناگون علیه این تیم و هوادارانش موضع گرفت و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران سرخ از او شد.

حالا با مسجل شدن جدایی بیرانوند در پایان فصل رشید مظاهری که بدش نمی‌آید در تیم پرطرفدار تهرانی به فوتبالش ادامه بدهد در یک اقدام جالب از هواداران پرسپولیسی عذرخواهی کرده تا اگر شرایط برای حضورش در تیم پرسپولیس فراهم شد به مشکل نخورد.

با این به نظر می رسد که داود فنایی و یحیی گل‌محمدی درخصوص خط دروازه برای فصل آتی به‌دنبال یک دروازه‌بان دوم هستند و با حضور رادوشوویچ نیازی به گلر اول و بزرگ ندارند.

با این حساب باید گفت با وجود تلاش برخی واسطه‌ها، رشید مظاهری هم مانند برخی دیگر از گلرها مثل حقیقی که علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس هستند، شانس زیادی ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها