کد خبر : 43507

شایعه ناجوانمردانه علیه رحمتی و وریا!

 شایعه ناجوانمردانه علیه رحمتی و وریا!

عجیب ترین شایعه 48 ساعت اخیر فوتبال ایران بازگشت مهدی رحمتی و تغیبر محل نصب بازوبند کاپیتانی این تیم است.

به گزارش ورزش سه، این شایعه عجیب در شرایطی مطرح شده است که در حال حاضر فوتبال ایران تعطیل است و تیم های فوتبال حاضر در این رقابت ها حتی تمرینات خود را آغاز نکرده اند و طبیعتا در شرایط کنونی بحثی در مورد نقل و انتقالات مطرح نیست. ضمنا بعضی از تیم ها برای فصل بعد شرایط کاملا نامشخصی از نظر کادرفنی یا بازیکنان دارند که هم استقلال و هم شهرخوردو جزو این تیم ها به شمار می آیند. 

تیم فوتبال استقلال که امسال در کوران رقابت ها استراماچونی سرمربی ایتالیایی خود را از دست داد و فرهاد مجیدی را روی نیمکت تیم خود دید، برای انتخاب سرمربی فصل بعد خود منتظر 1+9 هفته باقی مانده لیگ و البته نتایج این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و البته آنچه تکلیف نیمکت استقلال را مشخص می کند روند نتیجه گیری در این سه جبهه خواهد بود. 

در عین حال شهرخودرو هم که هدایت تیم خود را به مجتبی سرآسیایی سپرده امیدوار است با درخشش بازیکنانی مثل مهدی رحمتی در 9 هفته باقی مانده تا پایان لیگ حداقل مثل فصل قبل موفق به کسب سهمیه آسیایی بشود. مهدی رحمتی که مهمترین خرید این فصل شهرخودرو محسوب می شود، بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو می بندد و نقش مهمی در هدایت بازیکنان این تیم که نسبت به فصل قبل چندان تقویت نشده اند دارد. 

در استقلال هم وریا غفوری در فصلی ایده آل در اوج محبوبیت قرار دارد و بعید است که پیراهن آبی را با چیز دیگری عوض کند، با این حال شایعه ای در فضای مجازی به راه افتاده است که قرار است مهدی رحمتی برای فصل آینده به استقلال برگردد و عده ای در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستند، در حالی که استقلال سیدحسین حسینی را به عنوان گلر شماره یک در اختیار دارد و اگر میل خود رحمتی هم بازگشت به تیم همیشگی اش باشد قبل از هرچیز نظر سرمربی تیم در آن تاثیرگذار است که البته همه از ایده ذهنی مجیدی با خبرند و مربی احتمالی دیگر هم هنوز انتخاب نشده است که بخواهد در این زمینه اقدام به فعالیتی بکند.

 

 

در نهایت این شایعه  تاثیری منفی روی شهرت مهدی رحمتی دارد که امسال بدون حاشیه در مشهد فوق العاده کار کرده و دوباره در فوتبال به آرامش رسیده است،دروازه بانی که در این فصل به هیچ وجه با رسانه ها صحبت نکرده است تا تمرکزش به طور کامل روی کارش باشد.

باید گفت پیش کشیدن پای رحمتی به این ماجرا ناجوانمردانه و غیر منصفانه است چراکه او روحش هم از این مسائل خبر ندارد و مجبور است از هوادارانی که از چیزی خبر ندارند و روی بال شایعات سوار می شوند فحش بخورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها