کد خبر : 43502

خبر وحشتناک از استقلال ؛ دیاباته رفتنی شد؟

خبر وحشتناک از استقلال ؛ دیاباته رفتنی شد؟

اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال در سالهای اخیر به قدری شبیه به هم بوده که تصور می کنید از پارسال تا امسال هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

به گزارش مشرق – وضعیت امروز باشگاه استقلال در موضوع تهدید به جدایی بازیکنان خارجی، شبیه به اوضاع اتومبیل های ساخت داخل که مدل به مدل جدید می شوند ولی تنها شکل چراغ و آینه بغل شان تغییر می کند است!

اتفاقات این سال‌ها در استقلال هم درست همین گونه است و فقط اسامی بازیکنان یا مربیان در سرخط خبرها تغییر می کنند.

*سکانس تیام – جپاروف!

روزی که هواداران استقلال در خیابان علامه سعادت آباد مقابل درب باشگاه یا خیابان سئول روبری وزارت ورزش تجمع کرده بودند را به یاد داریم، سال ۱۳۹۷ بود. روزهایی که ابتدا از سید رضا افتخاری و سپس امیرحسین فتحی می خواستند کاری کنند سرور جپاروف و مامه بابا تیام از این تیم جدا نشوند. پیام های مشابه و مصاحبه های امیدبخش از یکسو در رسانه ها منتشر می شدند و از طرف دیگر بی خبری تیام و جپاروف از واریز پول! نه به حساب خودشان و نه مدیربرنامه های شان! وضعیتی که در نهایت به جدایی هر دو بازیکن از استقلال منجر شد و تنها گلوی زخمی و چشمان خیسش عایدی هواداران استقلال بود!

 

*سکانس شفر – پاتوسی!

یک سال پس از آن بار دیگر این ماجرا درباره وینفرد شفر و مدتی بعد برای آیاندا پاتوسی تکرار شد. باز هم باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی نامه می زد اگر می خواهید پاتو بماند مبلغی برای باشگاه واریز کنید تا رضایتنامه قرضی فصل جدیدش را صادر کنیم و در ایران از باشگاه مصاحبه می کردند که پول را ریختیم! ریختیم، ریختیم‎ها اینقدر تکرار شد تا سرانجام با حضور وینفرد شفر در باشگاه "بنی یاس" یکمرتبه و در عین ناباوری هواداران استقلال، تصویر پاتوسی دوشادوش شفر مقابل پرچم باشگاه اماراتی نمایان شد. این مدل ۱۳۹۸ استقلال بود!

*سکانس استراماچونی!

این ماجرا البته اینقدر برای مسئولان باشگاه و وزارت ورزش جذاب بود که به جای یک سال صبوری برای رسیدن به موعد اتمام قراردادهای فصل نوزدهم، آن را در پاییز ۱۳۹۸ در نمایشی با نقش آفرینی فتحی و استراماچونی بار دیگر روی صحنه بردند! باز هم مردم در کف خیابان و باز هم مصاحبه های امیدوار کننده ولی پوچ و بی اثر! تا در نهایت سرمربی خوش تیپ ایتالیایی که نفهمید در ۴ روز سفرش به شیراز در تهران چه آشی برایش پختند با کلی غم و اندوه ایران را ترک کرد.

*سکانس شیخ دیاباته!

امروز و ۶ ماه پس از آن، باز هم به سکانس های محبوب وزارت ورزش نزدیک شده ایم. این بار مدل ۱۳۹۹ با نامی جدید و قد و بالایی متفاوت با تیام، جپاروف و استراماچونی! شیخ دیاباته هم درست در همان مسیری قدم برمی دارد که باشگاه برایش در نظر گرفته است وگرنه پولی که می شد در بهمن و اسفند به حسابش واریز شود اینقدر واریز نشد تا او هم قید بازی برای تیم استقلال را بزند و پشتش را به میلیونها هواداری کند که از صمیم قلب دوستش داشتند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها