کد خبر : 43493

آقای تاج چرا افشاگری نکردی؟

آقای تاج چرا افشاگری نکردی؟

آیا سکوت تاج می‌شکند و یک بار شفاف در باره قرارداد عجیب ویلموتس صحبت می‌کند یا اینکه مثل قبل، دو برگ از قرارداد را رو می‌کند؟ اتفاقی که حتی باعث تعجب مجلسی‌ها شده است، چون او سال گذشته قول داد قرارداد را به بهارستان بفرستد، ولی در نهایت دو برگ آن را ارسال کرد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال که برای گذراندن تعطیلات به اروپا رفته بود، در آن روز‌ها در واکنش به اظهارات قاضی زاده‌هاشمی، نماینده مجلس درباره رقم و شرایط عجیب قرارداد ویلموتس، اعلام کرد به زودی در این زمینه دست به افشاگری می‌زند.

او نوشت: «ان‌شا‌ءا... به زودی و به صورت مفصل درباره مراحل تصویب و عقد قرارداد مارک ویلموتس، مبلغ و چگونگی پرداخت آن و همچنین منشأ برخی دروغ‌پردازی‌های هدفمند، سازمان‌یافته و سریالی علیه فوتبال ملی در سال‌های اخیر گزارش کاملی را از نزدیک و به صورت مستقیم و رودررو به مردم عزیز کشورم ارائه خواهم کرد. تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد...»

حالا، اما با وجود آنکه چند هفته از بازگشت تاج به ایران می‌گذرد، او همچنان سکوت کرده و به قولش عمل نمی‌کند. این روز‌ها اخبار رنگارنگی از پرونده ویلموتس به گوش می‌رسد. اگر این مربی بتواند ثابت کند ایران در قرارداد مورد توافق دست برده، در آن صورت ممکن است مشکلات زیادی برای فدراسیون به وجود بیاید. البته همه دعا می‌کنند فدراسیون در این پرونده برنده باشد ولی از طرفی حضور لودویک دلشات وکیل سوئیسی که اخیراً اتهاماتی از سوی مالک تراکتور به او وارد شده، می‌تواند نگرانی‌ها را دو چندان کند. آیا سکوت تاج می‌شکند و یک بار شفاف در این باره صحبت می‌کند یا اینکه مثل قبل، دو برگ از قرارداد را رو می‌کند؟ اتفاقی که حتی باعث تعجب مجلسی‌ها شده است، چون او سال گذشته قول داد قرارداد را به بهارستان بفرستد ولی در نهایت دو برگ آن را ارسال کرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها