کد خبر : 43462

توافق مخفیانه استقلال با یک بازیکن کلیدی برای ماندن

توافق مخفیانه استقلال با یک بازیکن کلیدی برای ماندن

وریا از همین حالا به صورت مخفیانه توافقات اولیه برای ماندن در جمع استقلالی‌ها را صورت داده و به احتمال زیاد فصل آینده نیز کاپیتان این تیم باقی خواهد ماند مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ بدهد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنانی که پس از روی کار آمدن احمد سعادتمند، ابتدا رابطه گرمی با او نداشت و حتی در فضای مجازی هم اتفاقاتی رخ داد که نشان‌دهنده تقابل کاپیتان او با مدیرعامل جدید شد، وریا غفوری بود؛ کاپیتان اول استقلال که برای حمایت از سایر نفرات این تیم در صف معترضان قرار گرفت. البته این بازیکن چندی قبل همراه حسین حسینی و روزبه چشمی در دفتر مدیرعامل حاضر شده و به طور صریح با سعادتمند گفت‌وگو کرد.

در همین خصوص خبردار شدیم رابطه غفوری با مدیرعامل این روزها حداقل در قیاس با فروردین به مراتب بهتر شده و طرفین هرازگاهی تلفنی با همدیگر صحبت می‌کنند. حتی یکی از افرادی که به داخل ساختمان باشگاه رفت‌وآمد مستمر دارد و رابطه‌اش با بازیکنان استقلال نیز گرم است، در گفتگو با ما مدعی شد وریا از همین حالا به صورت مخفیانه توافقات اولیه برای ماندن در جمع استقلالی‌ها را صورت داده و به احتمال زیاد فصل آینده نیز کاپیتان این تیم باقی خواهد ماند مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ بدهد.

بنا بر ادعای این شخص، ماجراهای فضای مجازی و اتفاقات گذشته در واقع سوءتفاهمی بود که مرتفع شده و غفوری حالا دیگر مشکلی با سعادتمند ندارد. البته وریا قرارداد ۲ ساله بسته بود و قاعدتاً باید بماند، اما مسائل مالی هم مهم است. گفته می‌شود در قرارداد او بندی وجود دارد که بعد از سال اول طرفین باید بر سر مسائل مالی توافق کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها