کد خبر : 43440

توافق محرمانه آبی‌ها با فرهاد مجیدی


توافق محرمانه آبی‌ها با فرهاد مجیدی

ملاقات سعادتمند با فرهاد در مجموعه ورزشی انقلاب شرایط را تغییر داد. حالا روابط این دو نفر به‌مراتب گرمتر از گذشته شده و بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات مرتفع شده است.

به گزارش خبرورزشی، طی روز‌های گذشته و به‌ویژه در نیمه دوم فروردین هنگامی که رابطه فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند اصلاً گرم نبود این شایعه بر سر زبان‌ها افتاد که سرمربی آبی‌پوشان در تابستان امسال عوض شده و فرد دیگری به‌جای مجیدی سکاندار خواهد شد.

در همان مقطع بحث بر سر آن بود که با توجه به احتمال بالای جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و رابطه خوب او با مدیرعامل کنونی استقلال، شاهد بازگشت این مربی خواهیم بود ولی ملاقات سعادتمند با فرهاد در مجموعه ورزشی انقلاب شرایط را به‌گونه‌ای دیگر تغییر داد.

حالا روابط این دو نفر به‌مراتب گرمتر از گذشته شده و بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات مرتفع شده است. روی همین اصل احتمالاً طرفین برای تداوم همکاری نیز نقشه‌هایی در سر دارند. نقشه‌هایی که اخباری در رابطه با آن‌ها به گوش ما هم رسید.

قول محرمانه برای فصل آینده

البته که در حال حاضر همه‌چیز نه تنها در استقلال بلکه در کل فوتبال ایران به‌معنای واقعی کلمه نامشخص است، اما به هر حال باشگاه‌ها باید استراتژی بلندمدت داشته باشند. خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که توافقاتی به‌صورت محرمانه حاصل شده و قول‌هایی از طرف مدیرعامل یا نزدیکان او به فرهاد مجیدی داده شده است مبنی بر اینکه فصل آینده نیز هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت و باشگاه در شرایط کنونی اصلاً به تغییر مربی فکر نمی‌کند. در واقع به مجیدی گفته‌اند از نظر ما، شما برای فصل آینده هم تأیید شده هستی مگر اینکه خودت تصمیم دیگری داشته باشی.

ناگفته پیداست این خبر نه از طرف مدیریت باشگاه و نه از طرف فرهاد مجیدی در شرایط کنونی تأیید نخواهد شد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد استقلال می‌خواهد سرمربی جوان و محبوب خودش را حفظ کند.

نتایج احتمالی؟

مجیدی در یکی از بدترین برهه‌های استقلال آبروی ورزشی خودش را در دست گرفت و با نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی ریسک بسیار بزرگی انجام داد، بنابراین مدیران کنونی باشگاه هم باید حرکت او را به‌نوعی جبران کنند. از طرف دیگر آن‌ها به خوبی می‌دانند اگر مجیدی بنا به هر دلیلی کنار گذاشته شده یا خودش برود، جانشین او باید آن‌قدر بزرگ باشد که توسط هواداران پذیرفته شود. همین مسئله بحث انتخاب سرمربی جدید را برای مدیران ارشد باشگاه بسیار دشوار می‌کند. البته کاملاً بدیهی است اگر قرار بر ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود، نتایجی که استقلال با فرهاد طی ۱۰ بازی آتی (و احتمالاً جام حذفی) کسب خواهد کرد نقش بسیار مهمی می‌تواند در آینده کاری این مربی ایفا کند. بدون شک اگر سوت آغاز مجدد لیگ برتر به صدا دربیاید و فرهاد مجیدی نتایج خوبی بگیرد، قطعاً فصل آینده نیز از جای خودش تکان نخواهد خورد، چون حمایت جدی طرفداران را پشت‌سرش دارد. فراموش نکنیم که انصافاً تیم فرهاد در زمستان سال گذشته فوتبال زیبایی ارائه می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها