کد خبر : 43406

سوال این روزهای استقلالی ها: مدافع می ماند یا می رود؟

سوال این روزهای استقلالی ها: مدافع می ماند یا می رود؟

تکلیف همکاری میلیچ با استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه مدافع کروات استقلال، در صفحه اینستاگرامش از بازگشت به ایران به محض شروع تمرینات استقلال خبر داده اما روزنامه گل نظر دیگری درباره همکاری این بازیکن با استقلال دارد.

به نوشته این روزنامه، به نظر می‌رسد با توجه به اخطار میلیچ به استقلال که فرصت آن تمام شده کار این بازیکن را باید با آبی‌ها تمام شده بدانیم و احتمالا شانس برگشت او به ایران بسیار کم خواهد بود. در این میان این که میلیچ مدام در صفحه اینستاگرام خود قلب آبی و مطلب هوادارپسند می‌گذارد، به نظر می‌رسد او راه استراماچونی را طی می‌کند که بعد از اینکه مدام می‌گفت پولم را می‌گیریم و برخواهم گشت و بعد از گرفتن پولش برنگشت، این بازیکن هم در حال انجام چنین کاری است. 

بدون شک میلیچ می‌داند که اگر اعلام کند که بر نمی‌گردد دیگر نمی‌تواند روی این مطالبه خود هم حساب کند و شاید بعد از دریافت آن به آبی‌ها اعلام کند برنخواهد گشت و با فسخ قرارداد بقیه طلب خود را برای امسال و سال بعد که بیش از 250 هزار دلار است از طریق فیفا مطالبه کند.

توضیح فوتبالی: باشگاه استقلال به هیچ عنوان علاقه‌ای به از دست دادن میلیچ و دیاباته ندارد و به همین دلیل است که از چند روز گذشته پروسه واریز به حساب این دو بازیکن را شروع کرده. باید دید استقلال می‌تواند این دو بازیکن مهم را حفظ کند یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها