کد خبر : 43391

قول سنگین دیاباته که هواداران استقلال را سر حال آورد

قول سنگین دیاباته که هواداران استقلال را سر حال آورد

شیخ دیاباته به مدیران استقلال گفته که به رغم مشکل پرواز و دشواری بحث اخذ بلیت، اگر قرار بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد، با اولین پرواز که استقلال بتواند برایش هماهنگ کند خودش را به تهران خواهد رساند.

به گزارش خبرورزشی، روند پرداخت طلب معوقه شیخ دیاباته آغاز شده و بر اساس ادعای مدیران باشگاه استقلال، تاکنون دو قسمت از مطالبات او به حسابش واریز شده و قسمت سوم نیز امروز قابل برداشت خواهد بود.

اتفاقاتی که اگر واقعاً به وقوع پیوسته باشد، باعث گرم شدن روابط این مهاجم بی‌حاشیه با مدیران استقلال خواهد شد.

در همین رابطه یکی از مسئولان باشگاه با اشاره به بهبودی جدی روابط با شیخ، خطاب به خبرورزشی گفت: سوءتفاهمات ایجاد شده تا حد بسیار زیادی برطرف شده و دیاباته حالا دیگر به هیچ عنوان از استقلال دلخور نیست، چون دارد می‌بیند روند پرداختی ما به صورت منظم در حال پیشرفت است.

اتفاقاً خودش با مسئولان باشگاه صحبت کرده و به آن‌ها اطمینان خاطر داده که به قراردادش کاملاً وفادار است. شیخ دیاباته به ما گفته که به رغم مشکل پرواز و دشواری بحث اخذ بلیت، اگر قرار بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد، با اولین پرواز که استقلال بتواند برایش هماهنگ کند خودش را به تهران خواهد رساند و پا به پای سایرین مشغول تمرین خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها