کد خبر : 43390

پرسپولیس بیمار است و من آن را درمان می کنم

پرسپولیس بیمار است و من آن را درمان می کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد قبلی منافع باشگاه را تامین نمی‌کرد و تا آستانه قطع همکاری با کارگزار رفتیم.

به گزارش خبرورزشی،  مهدی رسول‌پناه در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: قرارداد قبلی منافع باشگاه را تامین نمی‌کرد و تا آستانه قطع همکاری با کارگزار رفتیم و بعد از مذاکرات به توافقات جدید رسیدیم.

وی افزود: کف این قرارداد مبلغ ۱۱۰ میلیارد برای یک سال است و در اولین فرصت که کارگزار برای باشگاه واریزی داشته باشد، ما نیز به بازیکنان و مربیان تیم پرداختی خواهیم داشت. ما این قرارداد را برای بخش حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و آنها آن را تایید کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یکی از مشاوران پیشین باشگاه پرسپولیس قرارداد این باشگاه با کارگزارش را ترکمنچای دانسته بود، گفت: من باید خدمت شما عرض کنم که ساختار باشگاه بیمار است و اگر این طور نبود یک فرد در باشگاه در حوزه رسانه به خودش اجازه نمی‌داد در مسائل اقتصادی اظهارنظر کند و من این ساختار را اصلاح خواهم کرد.

رسول‌پناه در پاسخ به این سوال که چرا عکس قرارداد بازیکنان و حتی قرارداد اسپانسر باشگاه رسانه‌ای شده است و فکر نمی‌کند این مسئله نشان می‌دهد افرادی در باشگاه هستند که دوست ندارند برخی مسائل محرمانه باشد، تصریح کرد: در مورد عکس‌های گرفته شده از قرارداد بازیکنان من صحبتی ندارم، چرا که این مسئله به دوران مدیریت من مربوط نمی‌شود و این عکس‌ها قبلا گرفته شده است. در مورد اسپانسر هم ترسی از رسانه‌ای شدن این قرارداد نداشتیم. به هر حال اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید کارگزار خودش قرارداد را رسانه‌ای می‌کرد اما اینکه افرادی در باشگاه از قرارداد عکس گرفته و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند در راستای بیمار بودن ساختار باشگاه است که بعد از قرارداد با کارگزار این فرصت را داریم که آن را اصلاح کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا با توجه به اینکه کارگزار قرار است تا ۳۱ خرداد ماه واریزی به باشگاه نداشته باشد، در این شرایط بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم تا آن زمان دریافتی نخواهند داشت، عنوان کرد: نه اصلا این طور نیست. من به بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت به آنها پرداختی داشته باشم و این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

وی درباره عدم حضور مهرداد هاشمی در جلسه نهایی با کارگزار و امضا نکردن قرارداد جدید عنوان کرد: اولا اینکه ما در هیئت‌مدیره هیچ اختلافی نداریم، ضمن اینکه در نشست روز گذشته گفتیم با حضور ۶ نفر از نمایندگان باشگاه و کارگزار دیگر نیازی به افراد دیگری نیست. من به عنوان سرپرست باشگاه و رئیس هیئت مدیره و همچنین آقای رغبتی به عنوان عضو هیئت مدیره حضور داشتیم و قرارداد را امضا کردیم. ضمن اینکه امروز نیز ما باید مسائل بهداشتی را رعایت می‌کردیم و بیشتر از این جا برای حضور افراد دیگر در نشست خبری نبود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان با بیان این جمله که به سوالات حاشیه‌ای پاسخ نخواهد داد، نشست را به اتمام رساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها