کد خبر : 43275

سید جلال به سیم آخر زد

سید جلال به سیم آخر زد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت نامشخص باشگاه بابت مسائل مالی گلایه دارد.

به گزارش فارس ، در حالی که پرسپولیس با ۱۰ اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و این روز‌ها هجمه‌های زیادی به مسؤولان تصمیم گیرنده از سوی سایر تیم‌ها وارد می‌شود تا ادامه مسابقات برگزار نشود، اوضاع داخلی تیم صدرنشین چندان مساعد نیست. در باشگاه برای عقد قرارداد با یک کارگزار مالی بین اعضای هیأت مدیره اختلاف نظر وجود دارد و از سویی مدت‌هاست که به اعضای تیم پرداختی صورت نگرفته است. آخرین پرداختی از سوی باشگاه به بازیکنان و اعضای کادر فنی به چند روز قبل از عید نوروز بازمی‌گردد که فقط ۳ درصد از پول قرارداد بازیکنان و کادر فنی به حسابشان واریز شده، این در شرایطی است که مدیران پرسپولیس مدعی هستند نمی‌خواهند مانند مدیران گذشته وعده و وعید بدهند و هرگاه پول دستشان برسد به تیم اعلام می‌کنند، اما با این اختلاف نظر‌هایی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد، به نظر می‌رسد این باشگاه به زودی از لحاظ مالی تأمین نمی‌شود، آن هم در شرایطی که غیر از مطالبات بازیکنان فعلی، باشگاه در فیفا پرونده‌های سنگینی دارد که مهم‌ترین آن‌ها پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان به برانکو است.

در همین زمینه سید جلال حسینی، با گلایه از شرایط موجود اظهار داشت: در روز‌هایی هستیم که همه با استفاده از نام پرسپولیس کار‌های خود را پیش می‌برند و متأسفانه مشکلات بازیکنان چند برابر شده است.

وی افزود: به دلیل موفقیت‌هایی که تیم در این چند سال به دست آورده، مشکلات باشگاه پشت نام این موفقیت‌ها قایم شده است در حالی که در این مدت خیلی از مدیران و شاید خیلی از افراد دیگر از این موفقیت‌ها استفاده کردند، اما حالا مشکلات مانده و ما بازیکنان.

کاپیتان سرخ‌پوشان تأکید کرد: پرونده‌هایی که باشگاه در فیفا دارد شوخی نیست و همه آن‌ها در صورت عدم پرداخت، پرسپولیس را زمین‌گیر می‌کند، اما از این سو مدیریت، مدت‌هاست که اعضای تیم مشکلاتی دارند و همیشه به خاطر موفقیت‌هایی که داشته‌ایم صدای کسی درنیامده، مگر می‌شود همه از نام پرسپولیس استفاده کنند، اما بازیکنان و اعضای داخلی تیم با مشکل رو به رو باشند. ما می‌خواهیم این وضعی که باشگاه دارد درست شود تا ما هم بتوانیم با آرامش بهتری به آینده فکر کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها