کد خبر : 43268

حجازی: استقلال بی‌صاحب شده است و هر کسی از راه می‌رسد، لگدی به آن می‌زند

حجازی: استقلال بی‌صاحب شده است و هر کسی از راه می‌رسد، لگدی به آن می‌زند

آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که سابقه بازی برای آبی پوشان پایتخت را نیز دارد در مصاحبه ای به شدت از وضعیت موجود در این تیم انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم ، آتیلا حجازی درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال، اظهار داشت:

سالیان سال است که باشگاه استقلال شرایط خوبی ندارد و قرار نیست هیچ موقع سر و سامان بگیرد. اگر استقلال باشگاه دولتی است، باید حمایت کنند. مشکل استقلال مالی است و هیچ مشکل دیگری ندارد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال علاوه بر مشکل مالی، درگیر جنگ قدرت مدیرانش شده است، گفت:

مشکل ما کسانی هستند که مدیریت بلد نیستند. وزیر ورزش و جوانان سرپرست یا مدیران عاملی را انتخاب می‌کند که هیچ عقبه ورزشی ندارند و آرزوی‌شان این بوده که به استقلال بیایند. این افراد حتی حاضر هستند هزینه کنند تا به استقلال بیایند. آنها چهار تا عکس می‌گیرند تا معروف شوند. مثلاً اصغری نامی را کسی نمی‌شناخت، اما به استقلال آمد و برای خودش اسم در کرد.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کسی دلسوز استقلال نیست، تصریح کرد:

قبول ندارم که حتماً پیشکسوت استقلال مدیرعامل شود، اما کسی باید باشد که درآمدزایی کند. اگر این باشگاه دولتی است، چرا هیچ نظارتی نمی‌شود تا بدانند ماجرا چیست و چرا استقلال این همه بلبشو دارد. دوست ندارم از این جمله استفاده کنم، اما باشگاه استقلال بی‌صاحب شده است و هر کسی از راه می‌رسد، لگدی به آن می‌زند. این مدیر را برمی‌دارند و آن یکی را می‌گذارند و مدام تغییرات صورت می‌گیرد.

آتیلا حجازی در واکنش به اعتراف داوران به اشتباهات خود، به خصوص محمدرضا اکبریان در دیدار صنعت نفت آبادان – استقلال در فصل گذشته، گفت:

صحبت کردن درباره گذشته دردی را دوا نمی‌کند. داور اشتباه کرده است و جز اینکه فضا متشنج شد، نتیجه‌ای نداشت. همه فهمیدند که حق استقلال ضایع شده است، اما دیگر نمی‌توان کاری کرد. آیا کاپ قهرمانی می‌دهند؟ اگر چه داور شهامت داشت و اعتراف کرد، اما کاش نمی‌گفت تا این همه جنجال به پا نشود.

وی در مورد کلیپی که این روزها از پدرش، مرحوم ناصر حجازی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که در آن می‌گوید فدراسیون پدر مرا درآورده و نمی‌خواهند مربیگری کنم، گفت:

پدرم سرمربی استقلال رشت بود، اما نمی‌دانم حریف مقابل چه تیمی بود. این داستان‌ها همیشه وجود داشته است. متأسفانه فوتبال ما پاک نیست. اگر چه الان خیلی‌ها با این حرف من می‌گویند چه مدرکی داری و باید اثبات کنی، اما خودمان را گول نزنیم. چند سال پیش در بازی استقلال و پگاه گیلان که نتیجه بازی ۴ بر یک به سود پگاه شد، فیروز کریمی سرمربی استقلال بود. چیزهایی با چشمانم در استقلال دیدم که متأسف شدم و هنوز نتوانسته‌ام هضم کنم. ناپاکی در فوتبال دنیا هم وجود دارد و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها