کد خبر : 43224

سه گزینه فدراسیون برای سرانجام لیگ برتر


سه گزینه فدراسیون برای سرانجام لیگ برتر

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید نظر نهایی را بدهد و در خصوص لیگ تعیین تکلیف کند.

به گزارش میزان ، محمود اسلامیان در مورد اینکه تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال چه شد، اظهار داشت: مسئولان روی مشکل اساسنامه کار می‌کنند و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر در دولت و مجلس تصویب شود تا برای همیشه این مسئله از فوتبال برود.

وی در خصوص تکلیف ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید نظر نهایی را بدهد و در خصوص لیگ تعیین تکلیف کند. البته سه گزینه روی میز است. اولین گزینه این است که بازیکنان بدنسازی کنند و آماده لیگ شوند که این مسئله به طور حتم ضررهای زیادی از لحاظ بدنی به بازیکنان وارد می‌آورد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: گزینه دوم این است که لیگ فصل آینده را زودتر برگزار کنیم و در آن، ابتدا نه هفته باقیمانده لیگ نوزدهم انجام شود و سپس لیگ بیستم کلید بخورد. باز هم این مسئله تبعات منفی برای بازیکنان در بر خواهد داشت. حالت سوم ماجرا این است که قهرمان را اعلام کنند. البته باید برای معرفی تیم قهرمان بهترین گزینه انتخاب شود.

اسلامیان در مورد اینکه چه کسی نظر نهایی را پیرامون لیگ می‌دهد، گفت: سازمان لیگ نظر نهایی را می‌دهد اما در این بین با مسئولان فدراسیون هم مشورت می‌گیرند تا پس از جلسات خردجمعی بهترین تصمیم اتخاذ شود.

وی در خصوص شایعه سرمربیگری استراماچونی در تیم ملی فوتبال گفت: این مسئله دروغ یک «شازده‌» است. شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم و برای فوتبال اخبار دروغ درست می‌کنند. بهتر است با چنین افرادی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند برخورد قانونی شود تا بدانند هویت آنها چیست. اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی می‌ماند و بحث حضور استراماچونی به جای او از ابتدا هم مطرح نبود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها