کد خبر : 43174

برانکو از پرسپولیس چه می خواهد؟ پرسپولیس از برانکو چه می خواهد؟

برانکو از پرسپولیس چه می خواهد؟ پرسپولیس از برانکو چه می خواهد؟

پرسپولیس در حالی مدعی است که پرونده برانکو نگرانی علیه این باشگاه شکل نخواهد داد که راهکار آنها خریدن وقت در این زمینه است.

به گزارش ورزش سه ، بعد از اینکه مذاکرات چند مرحله‌ای و جلسات باشگاه با وکیل برانکو در ترکیه و تهران به نتیجه نرسید، همه نگران آینده این پرونده هستند.

برانکو در آخرین اظهاراتش نیز مدعی شد که این پرونده از دستش خارج شده و سرخ‌ها باید با وکیل او و همچنین فیفا طرف حساب باشند.

پروفسور که به شدت نسبت به عدم پاسخ مثبت و خویشتن‌داری‌اش در قبال قرارداد در مذاکراتی که با باشگاه داشته شاکی است، ترجیح داده در شرایط فعلی همه چیز را به وکیل ش و همچنین کمیته انضباطی و حقوقی فیفا بسپارد.

در این رابطه باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی عدیده‌ای که با آن مواجه است، سیاست عجیبی را دنبال می‌کند؛ آنها که خزانه خود را کاملا خالی می‌بینند با یک کلک جالب به دنبال خریدن وقت برای خود هستند تا در فرصت شکل گرفته منابع مالی برای این زمینه تامین شود.

راهکار باشگاه پرسپولیس در پرونده‌ای که کاملا مشخص است و این بوده که با اعتراض دوباره به پرونده مرحله اجرایی آن را به تاخیر بیندازند. با این حال کاملا مشخص است که برانکو بر پایه چه اصلی شکایت خود را به فیفا ابلاغ کرده است. مربی کروات سرخپوشان با ارائه سررسیدهای نافرجام پرداختی پرسپولیس و در کنار عدم دریافت مطالبات خود به مدت ۱۱ ماه دست پر را در این پرونده در اختیار دارد و کاملا مشخص است که فیفا در نهایت رای را به سود او خواهد داد. کما اینکه فیفا در قبال پرونده ماریو بودیمیر بودیمیر که تنها ۵ ماه در تهران حضور داشته و سه ماه حقوقش را دریافت نکرده به سود این مهاجم رای را صادر کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر مسائل مالی است، با علم به این موضوع بعد از صدور رای اولیه، از فیفا درخواست گراند پرونده و در ادامه اعتراض به آن را داشته است. موضوعی که تنها ۲۰ هزار فرانک سوییس به عهده این باشگاه خواهد گذاشت که آن از مطالباتش در فیفا پرداخت خواهد شد اما حداقل باعث می‌شود روند پاسخ و ابلاغ مجدد را سه هفته دیگر به تاخیر بیندازد.

سرخ‌ها اکنون با توسل به این حربه به دنبال این هستند تا در فرصت شکل گرفته به دنبال توافق با اسپانسر و تامین منابع مالی مورد نیاز باشند و در ادامه اقدام به رفع این پرونده کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها