کد خبر : 43167

اولویت باشگاه استقلال فاش شد؛ خبری خوش برای فرهاد مجیدی

اولویت باشگاه استقلال فاش شد؛ خبری خوش برای فرهاد مجیدی

با اعلام احمد سعادتمند مطالبات ۲ بازیکن خارجی استقلال اوایل هفته پیش رو پرداخت خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال ، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته ۲ بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران هستند که با وجود پرداخت شدن مطالبات بازیکنان ایرانی این تیم و اعضای کادرفنی هنوز دستمزدشان را  دریافت نکرده اند.

با این حال احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش عملکرد یک ماهه خود اعلام کرد پرداخت مطالبات این ۲ بازیکن در دستور کار این باشگاه است. مدیرعامل استقلال در پست اینستاگرامی خود بار دیگر بر گفته‌های خود تاکید و اعلام کرد مطالبات دیاباته و میلیچ شنبه هفته آینده توسط برخی از دوستان او پرداخت خواهد شد.

سعادتمند تاکنون نام افرادی که قرار است مطالبات این ۲ بازیکن را پرداخت کنند را اعلام نکرده و دلیل این موضوع را عدم تمایل این افراد به رسانه‌ای شدن نامشان مطرح کرده که نشان می‌دهد قرار نیست باشگاه به صورت مستقیم مطالبات میلیچ و دیاباته را به حسابشان واریز کند و قرار است افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه این کار را انجام دهند.

این در حالی است که پیش از این قرار بود یکی از هواداران ایرانی مقیم خارج استقلال دستمزد این ۲ بازیکن را پرداخت کند و سعادتمند از آن شخص تشکر هم کرده بود، اما پس از استعلام از نمایندگان میلیچ و دیاباته مشخص شد که فیش‌های ارسال شده به این ۲ بازیکن جعلی است و هیچ پولی به حساب آن‌ها واریز نشده است.

اکنون باید دید این بار افراد نزدیک به سعادتمند چه عملکردی در این زمینه خواهند داشت، زیرا دیاباته در صورتی که تا ۲۶ اردیبهشت مطالباتش را دریافت نکند، حق فسخ یک طرفه قراردادش را خواهد داشت و این در حالی است که مجیدی تاکید زیادی بر حفظ این مهاجم تنومند و تکنیکی دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها