کد خبر : 43143

افزایش ترافیک تماس های صوتی شهر تهران پس از زلزله

افزایش ترافیک تماس های صوتی شهر تهران پس از زلزله

زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی 5.1 ریشتر، در عمق 7 کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در حوالی شهر دماوند و در عرض 35.78 و  52.05 شمالی به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در 6 کیلومتری شهر دماوند، 13 کیلومتری رودهن، 16 کیلومتری بومهن، 58 کیلومتری تهران و 96 کیلومتری کرج  رخ داد.

تاکنون گزارشی در خصوص خسارات احتمالی این زمین لرزه که در استان تهران از جمله کلانشهر تهران کاملا احساس شد، منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم در بسیاری از محلات تهران و سایر شهرهای استان پس از وقوع زلزله از خانه های خود خارج شده اند و تردد خودروها در سطح شهر تهران به نحو محسوسی افزایش یافته است.

درهمین حال محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش در توئیتی عنوان کرد: به خاطر وقوع زلزله ترافیک تماس های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است، لطفا برای آزاد سازی کانال های صوتی از امکان تماس با پیام رسان ها استفاده کنید. هم اکنون ترافیک شبکه دیتاو اینترنت پایین تر از حد نرمال است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها