کد خبر : 43078

استقلالی‌ها ۱۰ درصد دیگر نگیرند، تمرین نمی‌کنند؟


استقلالی‌ها ۱۰ درصد دیگر نگیرند، تمرین نمی‌کنند؟

بازیکنان استقلال گفته‌اند با این ۱۰ درصد دریافتی به تمرینات بازنمی‌گردند، چون باشگاه تا اسفندماه سال گذشته باید ۲۰ درصد به آن‌ها می‌داد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال اعلام کرد ۱۰ درصد از پول بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه را پرداخت کرده، اما خیلی زود مشخص شد ۷ بازیکن نامی این تیم از جمله فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید باقری، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، علی دشتی، حسین حسینی و علی کریمی دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند.

سعادتمند در جلسه روز شنبه هیئت مدیره اعلام کرد پول هنوز به حساب بازیکنان ننشسته ولی حالا مشخص شده باشگاه پول ندارد به این ۷ بازیکن بدهد. از آنجا که قرارداد اکثر این بازیکنان بالای دو میلیارد تومان است، ۱۰ درصد از قرارداد آن‌ها رقمی حدود ۲۰۰ میلیون خواهد بود. اگر کف را همان ۲۰۰ میلیون بگیریم، باشگاه باید به این ۶ بازیکن رقم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت کند. ظاهراً پولی که به باشگاه آمده و هزینه‌ای که شده، کفاف نداده که استقلال بتواند دستمزد این ۷ بازیکن را هم پرداخت کند. از سوی دیگر باشگاه به این بازیکنان پیام داده تلاش می‌کند ۲۰ درصد از رقم قراردادشان را واریز کند که در این صورت قول آنها، اوضاع را بدتر می‌کند، چون رقم دو برابر می‌شود و به عدد ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد. دیروز با دو بازیکن استقلال که هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند در این باره صحبت کردیم که می‌گفتند: «ما نفهمیدیم پولمان چه شد؟!» یکی از آن‌ها حتی اعتراض داشت که این شکل برخورد و پرداخت پول، باعث اختلاف در داخل تیم می‌شود.

در این بین، اما خبر جالب‌تری هم از استقلال به دست‌مان رسیده است. بازیکنان گفته‌اند با این ۱۰ درصد دریافتی به تمرینات بازنمی‌گردند، چون باشگاه تا اسفندماه سال گذشته باید ۲۰ درصد به آن‌ها می‌داد، بنابراین بعد از دریافت ۱۰ درصد دیگر تازه در تمرینات شرکت می‌کنند! این خبر به گوش باشگاه هم رسیده تا مدیران نگران‌تر از قبل شوند. بازیکنان از روز اول اعتراض خود تأکید داشتند باشگاه باید ۶۰ درصد از دستمزدشان را تا اینجای فصل می‌داد ولی با ۱۰ درصد دریافتی، رقم به ۵۰ درصد رسیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها