کد خبر : 43077

کنایه معنادار پیشکسوت استقلال: بی‌جنبه‌ها دوست دارند با قهرمانی‌شان پُز بدهند!


کنایه معنادار پیشکسوت استقلال: بی‌جنبه‌ها دوست دارند با قهرمانی‌شان پُز بدهند!

بازیکن اسبق تیم استقلال به خبرورزشی گفت: یادتان نیست فصلی که تیم بهمن در صدر جدول بود ولی از هفت بازی پایانی فقط یک امتیاز گرفت؟ چه کسی تضمین می‌دهد پرسپولیس قهرمان شود؟

به گزارش خبرورزشی، محمد نوازی، بازیکن اسبق تیم استقلال، ادعای پرسپولیسی‌ها در رابطه با اینکه رقبای این تیم ترسیده‌اند مبادا پرسپولیس چهارمین قهرمانی پیاپی اش در لیگ برتر کسب کند را مربوط به آدم‌های کوچک دانست. او در گفتگو با خبرورزشی در همین خصوص و البته ادامه لیگ با مراقبت‌های بهداشتی حرف زد.

پرسپولیسی‌ها در اقدامی مشترک مصاحبه‌های متعددی انجام دادند با این محتوا که رقبای‌شان در لیگ برتر از ترس قهرمانی پرسپولیس پیگیر لغو رقابت‌های لیگ برتر هستند. در جریان این موضوع هستید؟

انسان‌های خودخواه همواره به فکر خودشان هستند نه به فکر دیگران. اگر کسی حرفی از تعطیلی مسابقات می‌زند، لغو رقابت‌های فوتبال تا ابد که نیست، تا زمانی است که کرونا از ایران و کل دنیا برود. ولی متأسفانه آن‌ها فقط به فکر خودشان هستند.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

بله! همه دوست دارند در کشورمان حق کسی پایمال نشود. در واقع در ایران همه را باید با یک چشم دید. مگر آن‌ها تافته جدا بافته هستند که خودشان را این‌گونه می‌بینند؟ این قبیل حرف‌ها متعلق به افراد کوچک است که فقط خودشان را می‌بینند. این همه تیم و باشگاه در لیگ برتر و لیگ یک زحمت کشیدند، تلاش کردند و بودجه گذاشتند! چطور می‌توان با نادیده گرفتن همه این مسائل یک تیم را بی‌دلیل قهرمان کرد؟ این عین حق‌خوری است. چرا باید بدون مسابقه کسی را قهرمان اعلام کنند؟!

شما معتقدید ممکن است ۱۰ امتیاز اختلاف بین پرسپولیس و تیم بعدی جبران شود؟

فوتبال است و ۱۰۰۰ اتفاق! یادتان نیست فصلی که تیم بهمن در صدر جدول بود ولی از هفت بازی پایانی فقط یک امتیاز گرفت؟ چه کسی تضمین می‌دهد پرسپولیس قهرمان شود؟

اما پرسپولیسی‌ها معتقدند نباید بر طبل لغو بازی‌ها کوبیده شود؟

اگر باشگاهی حقیقت را می‌گوید و یا برخی سکوت کردند و حرفی نمی‌زنند دلیلش این است که نمی‌خواهند حق کسی پایمال شود. آن‌هایی که دم از قهرمان شدن پرسپولیس بدون مسابقه می‌زنند بی‌جنبه‌اند و به فکر خودشان هستند. دوست دارند پُز بدهند! آخر یکی باید به پرسپولیسی‌ها بگوید شما هرکاری هم بکنید نمی‌توانید به رکورد‌های قهرمانی استقلال در ایران و آسیا برسید.

فکر می‌کنید با این شرایط چه کار باید کرد؟

من معتقدم باید شرایط همه را در نظر بگیرند تا یک تصمیم اساسی گرفته شود. اگر بهتر است کنسل کنند، مسابقات لغو شود و دوباره پس از رفع کرونا ادامه اش را انجام دهند و یا کلاً لیگ تعطیل شود و دوباره از اول شروع شود. با امتیازات صفر. در این باره باید به برگزارکنندگان مسابقات زمان بدهند تا بهترین تصمیم گرفته شود.

فکر نمی‌کنید شاید پرسپولیسی‌ها به خاطر فاصله امتیازی با تیم دوم جدول چنین خواسته‌ای را مطرح می‌کنند؟

اصلاً ربطی به امتیاز بالا یا پایین ندارد. چه ۱۰ امتیاز چه ۳۰ امتیاز! ما که ادعا داریم در کشور اسلامی با قوانین اسلامی زندگی می‌کنیم نمی‌توانیم حق کسی را زیر پا بگذاریم و از آن بگذریم. اگر تیمی بدون مسابقه قهرمان اعلام شود از بزرگ و کوچک، حق همه تیم‌ها و هواداران‌شان ضایع خواهد شد.

یکی از اعضای تیم پرسپولیس گفته شاید، چون ما در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستیم رقبا دوست ندارند این اتفاق بیفتد؟

اصلاً شما ۱۰ تا قهرمانی بیاورید! این ربطی به موضوع ندارد. حرف سر حق‌خوری است.

شما فکر می‌کنید می‌توان با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری بین تماشاگران و اجباری کردن استفاده از ماسک مسابقات را دوباره برگزار کرد؟

شاید همه این کار را رعایت نکنند. ولی اگر برنامه‌ریزی خوبی شود و مأمورانی را برای این کار بگذارند احتمالش هست. با این همه خطر هنوز وجود دارد. شاید بتوان این مسابقات را بدون تماشاگران برگزار کرد، اما قطعاً فوتبال بدون تماشاگر لذتی هم نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها