کد خبر : 42984

کنایه ستاره پرسپولیس به تیم هایی که می گویند لیگ لغو شود

کنایه ستاره پرسپولیس به تیم هایی که می گویند لیگ لغو شود

هافبک تاثیرگذار پرسپولیس با کنایه نسبت به اظهارات شکل گرفته برای تعطیلی لیگ، مدعی است اگر آنها جایگاه تیمش را داشتند چنین درخواستی را مطرح نمی‌کردند.

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی، هافبک موفق سرخپوشان در این فصل، مدعی است که تیمش شایستگی لازم برای دستیابی به عنوان قهرمانی را دارد و نسبت به حواشی شکل گرفته درباره تعطیلی لیگ و عدم اعلام نام پرسپولیس به عنوان قهرمان واکنش نشان داد: این روزها مردم خیلی بیشتر از قبل موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و به نظرم شرایط خیلی بهتر از قبل شده است. اکثر مشاغل هم به کار بازگشته‌اند و فکر می‌کنم فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی هم با این شرایط به زودی آغاز خواهند شد. مثل اینکه رئیس جمهور هم گفته اماکن ورزشی با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع می‌توانند باز شوند.

وی با انتقاد به موضع برخی بازیکنان و مدیران در این زمینه گفت: به نظرم این حرف‌ها منطق و پشتوانه علمی ندارد. افرادی که دوست دارند لیگ تعطیل شود اگر جای پرسپولیس بودند و 10 امتیاز اختلاف داشتند، باز هم این حرف‌ها را می‌زدند؟ من فکر می‌کنم درست نیست با این صحبت‌ها فضا را متشنج کنند و بگذارند فدراسیون و سازمان لیگ با مشورت با نهادهای بالاتر مثل وزارت بهداشت بهترین تصمیم را بگیرند.

ترابی مدعی شد که اگر قرار بر تعطیلی کامل لیگ و پایان مسابقات باشد، باید قهرمان فصل مشخص شود: اگر هم قرار بر تعطیلی لیگ باشد باید مثل فرانسه که پاری‌سن‌ژرمن با شرایط مشابه ما قهرمان شد، پرسپولیس را به عنوان قهرمان اعلام کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها