کد خبر : 42975

پرسپولیس با چه ترفندی می تواند مدافع کلیدی خود را نگه دارد؟

پرسپولیس با چه ترفندی می تواند مدافع کلیدی خود را نگه دارد؟

شجاع خلیل ‌زاده در چه شرایطی در پرسپولیس ماندنی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، مدافع کلیدی قرمزها یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل وجود دارد. شجاع در مصاحبه‌هایش نه تنها از وضعیت مالی پرسپولیس گلایه کرده بلکه از پیشنهادهای خارجی وسوسه انگیزش هم رونمایی کرده تا مشخص شود که مدیران پرسپولیس کار راحتی برای حفظ مدافع محبوب هواداران تیمشان ندارند.

شجاع در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان، به نکات جالبی اشاره کرده. اینکه او برای جدایی از پرسپولیس باید 6 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند منتهی با توجه به پیشنهاد خارجی او، پرداخت این مبلغ کار سختی برای این بازیکن نخواهد بود.

خلیل‌زاده گفته جدا از پیشنهاداتی که از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دارد، مشتری چینی او حاضر است یک میلیون دلار به این بازیکن پرداخت کند.

آخرین قیمت دلار در بازار آزاد، در حدود 16 هزار تومان بوده که با تبدیل به آن تومان به رقم 16 میلیارد تومان می‌رسیم. یعنی اگر شجاع به پیشنهاد چینی‌اش جواب مثبت دهد، باز هم 10 میلیارد تومان در حسابش خواهد ماند. رقمی وسوسه انگیز که نمی‌توان به سادگی از کنارش عبور کرد.

نکته جالب اینکه شجاع در بخش دیگری از مصاحبه‌اش گفته اگر پرسپولیس به تعهداتش عمل کند، او در این تیم خواهد ماند. با توجه به آنکه خلیل‌زاده پیش از این گفته بود رقم قرارداد امسالش زیر 2 میلیارد تومان بوده و از طرف دیگر، او پیشنهادی یک میلیون دلاری از لیگ چین دارد، باید دید چه تعهد یا بهتر بگوییم پیشنهادی از طرف پرسپولیس، می‌تواند این بازیکن را در این تیم نگه دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها