کد خبر : 42972

توضیحات مدیرعامل استقلال در مورد آینده میلیچ و دیاباته

توضیحات مدیرعامل استقلال در مورد آینده میلیچ و دیاباته

هر روز بحث تهدید و جدایی دو ستاره کلیدی استقلال مطرح می شود. اما مدیرعامل آبی ها از اردت شخصی خود به میلیچ و دیاباته و حفظ این دو بازیکن گفت.

احمد سعادتمند در خصوص در خصوص شایعات اخیر پیرامون احتمال فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: موضوعی که می دانم برای هواداران ما بسیار حائز اهمیت است بحث حضور میلیچ و دیابته است که من خودم شخصا به این دو بازیکن ارادت خاصی دارم.

چرا که با توجه به اصرار بعضی از کسانی که می ‌خواهند بگویند این دو بازیکن قصد فسخ قرارداد را دارند، میبینم این دو بازیکن نسبت به اینگونه صحبت ها خودشان واکنش نشان می دهند. آنها علاقمند به شما هواداران استقلال هستند و برای آنها بسیار مهم است که هرچه زودتر مسابقات آغاز شود تا در کنار باشگاه هواداران باشند.

مدیرعامل استقلال گفت: در مورد این دو بازیکن بگویم ما دیاباته و میلیچ را حفظ خواهیم کرد این دو بازیکن عضو باشگاه ما هستند و امیدوارم با کمک دوستانم بتوانیم هر چه سریعتر مطالبات این دو عزیز را پرداخت کنیم. اگرچه یکی از عزیزان ما در خارج از کشور ابراز تمایل کرد که ما هم از او تشکر کردیم، چون اعتقاد دارم باید باب گفتگو را با بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور باز کنیم. عزیزانی که طرفدار استقلال هستند. اما متاسفانه این اقدام حرکت مثبتی از آب در نیامد. من خودم فیش ارسالی را به معاون ورزشی وقت باشگاه تحویل دادم و ازایشان خواستم که از وکلای میلیچ و دیاباته استعلام بگیرند که متاسفانه این استعلام منفی درآمد. در واقع این حواله و فیش را باشگاه صادر نکرده است که بخواهد خدای نکرده جعل باشگاه استقلال قلمداد شود که موجب پرداخت جریمه از سوی ما شود، بلکه فیشی بود که برای باشگاه ارسال شد و ما برای استعلام از صحت و سقم این فیش ها توسط خود وکلای این دوبازیکن اقدام کردیم. امیدوارم این موضوع فتح بابی شود برای عزیزانی که در خارج از کشور هستند و در تعصب زیادی به باشگاه استقلال دارند. خیلی از آنها به استقلال ارادت دارند. به هر حال من از این بابت پوزش می خواهم و امیدوارم که در واقع ما حرف و عملمان در راستای مساعدت به باشگاه توسط هرعزیزی نیازی به استعلام از وکلای ورزشکاران ما نباشد و ما بتوانیم بر اساس راستی ازمایی حرف در برابر سند را بپذیریم.

هروویه میلیچ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها