کد خبر : 42952

پرسپولیس قهرمان است ما چرا غیرمنطقی حرف بزنیم؟

پرسپولیس قهرمان است ما چرا غیرمنطقی حرف بزنیم؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی در فاصله ۱۱ هفته به پایان لیگ فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر فاصله امتیاز ۱۲ قهرمان معرفی می‌کنند و هیچ‌کس هم اعتراضی نمی‌کند ما چرا غیرمنطقی حرف بزنیم؟

به گزارش پارس فوتبال ، مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت خوش‌صحبت پرسپولیس معتقد است تصمیمی که در لیگ فرانسه گرفته شد باید مورد توجه سازمان لیگ و مدیران برخی باشگاه‌های ما قرار بگیرد.

شنیدید برخی تیم‌های لیگ برتری به صورت مخفیانه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند؟

فنونی‌زاده گفت:

یک چیز‌هایی شنیدم، اما نمی‌دانم کدام تیم‌ها هستند. باید اجازه بدهند بقیه تیم‌ها هم تمرین کنند یا جلوی این تیم‌ها هم گرفته شود. متأسفانه این تعطیلات لیگ همه را در بلاتکلیفی قرار داده است.

برخی اعتقاد دارند لیگ باید تعطیل شود و مسابقات این فصل همین جا به اتمام برسد. نظری ندارید؟

این تیم‌ها اگر با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین جدول بودند همین حرف را می‌زدند؟ شما شنیدید در فرانسه چه اتفاقی افتاد؟

بله، پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد و…

فنونی‌زاده گفت:

آیا تیمی، مدیری یا کسی اعتراضی کرد؟ اینجا هر کس به خودش اجازه می‌دهد در تصمیم‌گیری‌های سازمان لیگ و فدراسیون دخالت کند. به نظر من تصمیم لیگ فرانسه دهان خیلی‌ها را بست!

چطور؟

من باز هم می‌پرسم آیا با معرفی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان فرانسه رقیبان این تیم اعتراض کردند؟ جواب منفی است. آن‌ها به خودشان اجازه نمی‌دهند در کار فدراسیون فوتبال فرانسه دخالت کنند. از طرفی اعتقاد دارند حق و عدالت باید رعایت شود.

شما هم می‌گویید باید پرسپولیس مثل پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شود؟

فنونی‌زاده گفت:

پرسپولیس در فاصله ۹ هفته مانده به پایان لیگ با فاصله ۱۰ امتیازی از تیم دوم صدرنشین است. تازه بازی‌های سخت خودش را هم با رقیبان مستقیم انجام داده در حالی که حریفان پرسپولیس باید با هم بازی کنند. وقتی در فاصله ۱۱ هفته به پایان لیگ فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر فاصله امتیاز ۱۲ قهرمان معرفی می‌کنند و هیچ‌کس هم اعتراضی نمی‌کند ما چرا غیرمنطقی حرف بزنیم؟ مگر می‌شود لیگ را بدون معرفی قهرمان تمام کرد؟!

البته شنیده می‌شود به زودی مجوز تمرینات تیم‌ها صادر و مسابقات از سر گرفته شود؟

اولویت همه به ویژه ما پرسپولیسی‌ها که پرطرفدارترین تیم ایران هستیم سلامتی است. ما هم آرزو می‌کنیم ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه‌کن شود، اما می‌توان مسابقات فوتبال را با رعایت ویژه نکات بهداشتی هم برگزار کرد یا حداقل تصمیمی گرفت که حق تیمی ضایع نشود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها