کد خبر : 42903

سپاهان در دوراهی قطع یا ادامه همکاری با قلعه نویی

سپاهان در دوراهی قطع یا ادامه همکاری با قلعه نویی

این روزها که لیگ در تعطیلی به سر می برد، مدیران باشگاه سپاهان و مسئولان شرکت فولاد مبارکه باید تصمیمات مهم و تاثیرگذاری را اتخاذ کنند. یکی از مهمترین آنها تصمیم به قطع یا ادامه همکاری با امیر قلعه نویی خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، در پایان این فصل قرارداد امیرقلعه نویی که در ابتدایی لیگ هجدهم با قراردادی 2 ساله به سپاهان پیوست، خاتمه پیدا خواهد کرد.

مدیران باشگاه با استخدام امیرقلعه نویی و بازگرداندن او به سپاهان توانستند، اوضاع و احوال نابسامان تیم را سامان ببخشند و این تیم را از سرگردانی در رتبه های میانی و حتی پایینی جدول رده بندی که در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم گریبان این تیم را گرفته بود، نجات دهند و همچنین به رقابت های آسیایی بازگردند ولی خواسته های آنها از پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فرارتر از این چیزها است. هواداران و رسانه های سپاهانی انتظار دارند، امیرقلعه نویی در پایان دومین سال همکاری، ششمین قهرمانی را برای آنها به همراه بیاورد و یا حداقل در جام حذفی آنها را به جام برساند؛ خواسته ای که سال گذشته پرسپولیس با برانکو در هر دو جام ممکن مانع آن شد و در لیگ نوزدهم هم شرایط برای سپاهان با توجه به حکم کمیته استیناف برای رسیدن به رتبه نخست سخت شده است.

ضمن اینکه در جام حذفی نیز سپاهان باید به استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند و در صورت پیروی در این دیدار به نیمه نهایی می رسد و باید با سه تیم دیگر یعنی پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد. بی شک پس از انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه سپاهان که به زودی محقق می شود، تصمیم بزرگ بعدی در مورد امیرقلعه نویی و آینده او در اصفهان خواهد بود. البته باید این موضوع هم در نظر گرفت که آیا امیرقلعه نویی با توجه به صحبت هایی که در مورد بازگشت او به استقلال شنیده می شود و همچنین پیشنهادهای جدی‌ای که از چند تیم های لیگ برتری نظیر شهرخودرو دارد، تمایلی به ماندن به در سپاهان دارد یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها