کد خبر : 42902

حساب و کتاب اشتباه میلیچ برای استقلال


حساب و کتاب اشتباه میلیچ برای استقلال

میلیچ بازیکن استقلال در مصاحبه‌ای که بعد از تهدید این باشگاه کرد، گفت استقلال به او و دیاباته ۴۰۰ هزار دلار بدهکار است، اما رقمی که در نامه تهدیدآمیز وکلای این دو بازیکن دیده می‌شود، چیز دیگری است.

به گزارش خبر ورزشی ، در نامه دیاباته اعلام شده او ۲۳۰ هزار دلار خودش می‌خواهد و ۲۵ هزار دلار ایجنتش. در نامه میلیچ هم دو رقم ۱۲ هزار دلاری دیده می‌شود که روی هم می‌شود ۲۴ هزار دلار. حالا اگر این رقم‌ها را با هم جمع بزنیم به عدد ۲۷۹ هزار دلار می‌رسیم، بنابراین میلیچ یک حساب و کتاب اشتباه کرده.

او در مصاحبه خود گفته بود: «هم من و هم شیخ ۵ ماه است از استقلال حقوق نگرفته‌ایم. رقمی حدود ۴۰۰ هزار دلار باید در قالب حقوق و پاداش دریافت کنیم.»

شاید هم در نامه دو بازیکن مبلغ پاداش‌ها ذکر نشده و تنها بحث درباره رقم قراردادشان است. ولی نکته دیگری که در حرف‌های میلیچ مبهم به نظر می‌رسد، تأکید روی این مسئله است؛ ۵ ماه حقوق نگرفته‌اند. در اسفند سال گذشته باشگاه اعلام کرد بخشی از قرارداد دو بازیکن را داده و سپس آن‌ها با جیب پرپول از تهران رفته‌اند. اگر پول داده شده، چرا میلیچ باید این حرف را بزند؟ و اگر نداده‌اند، چرا اطلاعات غلط به هواداران داده‌اند؟ این تناقض‌ها به خوبی نشان می‌دهد شفافیت مالی در باشگاه استقلال وجود ندارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها