کد خبر : 42898

اسم کی روش را از میراثش پاک کردند (عکس)

اسم کی روش را از میراثش پاک کردند (عکس)

«پِک» که بسیاری از آن به عنوان یکی از بزرگترین یادگارهای کارلوس کی‌روش نام می‌برند، یک سال و نیم پس از جدایی سرمربی پرتغالی همچنان محل جدال و کشمکش است.

به گزارش خبرآنلاین ، داستان تاریخی چگونگی ساخت و احداث ساختمان «پِک» برای بهره‌برداری تیم‌های ملی دیگر داستانی تکراری شده است. اینکه کارلوس کی‌روش چگونه با تمام توان مقابل هجمه‌ها ایستاد و خون دل خورد تا با حمایت اولیه علی کفاشیان در زمینی بلااستفاده، مرکزی در شأن و شایستگی فوتبال ایران بسازد.

با این حال اگر فکر می‌کنید یک سال و نیم پس از جدایی کی‌روش، جنجالها و حاشیه‌های این مرکز به پایان رسیده، سخت در اشتباهید. خبرنگارانی که به تازگی به نزدیکی این مرکز رفته‌اند با تابلویی در ورودی آن مواجه شده‌اند که حکایت از تحریفی تاریخی از زمان احداث و بهره‌برداری پک دارد.

در حالی که برای همه و حتی منتقدان کی‌روش هم روشن است که با تلاش‌های این سرمربی پرتغالی، مرکز پک ساخته شده و دوران احداث آن به زمان ریاست علی کفاشیان بر می‌گردد، در تابلوی نصب شده همه این اتفاقات خوب به مهدی تاج ربط داده شده و اثری از نام کفاشیان و کی‌روش نیست، این در حالی است که در زمان تاج تنها برخی تغییر کاربریها در پک انجام گرفت و بعضی امکانات به این مرکز اضافه شد.

نام کی‌روش از روی میراثش پاک شد!

البته این تنها حاشیه این روزهای مرکز ملی فوتبال نیست. در اوضاع و احوالی که تاج از فدراسیون فوتبال رفته و نفوذ محمدرضا ساکت به سبب حضور مهدی محمدنبی در سمت دبیرکلی فدراسیون بسیار کم و بدون اثر شده، ساکت همچنان به رفت‌آمدهایش در این مرکز ادامه می‌دهد؛ موضوعی که مشخص نیست تا کی ادامه پیدا می‌کند. باید دید ساکت پس از جدایی از تیم ملی بزرگسالان تا چه زمانی به حضورش در مرکز ملی فوتبال با وجود چنین حاشیه‌هایی ادامه می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها