کد خبر : 42891

آتیلا : آدم‌های مریض تابلوی پدرم را شکستند


آتیلا : آدم‌های مریض تابلوی پدرم را شکستند

پسر زنده یاد ناصر حجازی به خبرورزشی گفت: مگر بزرگتر از علی دایی در فوتبال‌مان داریم؟ این همه افتخار برایمان به دست آورده است؟ چه رفتاری با علی دایی شد؟ چه اتفاقاتی در این فوتبال برای او رخ داد؟

به گزارش خبرورزشی، هواداران استقلال اعتراض دارند که چرا باید مجسمه بیرانوند بدون هیچ افتخار بین‌المللی در موزه ورزش باشد و مجسمه ناصر حجازی نه؟ ظاهراً این مجسمه به سفارش مسئولان کمیته ملی المپیک که موزه زیر نظر آنهاست، ساخته شده است. این مسئله باعث شده باز هم بحث قرمز و آبی بودن مسئولان پیش بیاید و استقلالی‌ها بگویند، چون پرسپولیسی هستند، مجسمه حجازی را با آن همه محبوبیت و افتخار، در موزه ورزش نگذاشته‌اند. در این باره با آتیلا حجازی پسر ناصرخان هم گفت‌وگویی داشتیم و او هم حرف‌های قابل تأملی زد.

آقای حجازی بعد از ساخت مجسمه بیرانوند و قرار دادن آن در موزه ورزش، استقلالی‌ها اعتراض دارند که چرا مجسمه پدر شما با دو قهرمانی آسیا، قهرمانی در جام باشگاه‌ها و... نباید ساخته و در موزه ورزش قرار بگیرد؟

به هر حال هر کسی یک نظری در این باره دارد و مسئولان هم نظرشان این بوده که مجسمه بیرانوند در موزه باشد. من خودم اصلاً دوست ندارم بگویم چرا این هست، آن نیست. هرکسی به هر حال جایگاهی دارد. من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم ولی چیزی که هست، آقای علیرضا بیرانوند از گلر‌های خوب و حال حاضر فوتبال ما هستند. ناصرخان حجازی را هم که همه می‌شناختند و فکر نکنم دیگر نیازی به توضیح اضافه من باشد. پدر من افتخارات زیادی در فوتبال داشت.

خودتان با این حرف‌ها چقدر موافق هستید؟

چه چیزی می‌توانم در این باره بگویم؟ به بحث بیرانوند کاری ندارم و درباره پدرم صحبت می‌کنم. از ابتدا با ناصرخان همیشه مشکل داشتند. یکی از دلایل همیشه همین مسئله بوده است.

چه کسانی و چه مشکلاتی؟

دیگر این بحث‌ها بوده و خودتان در جریان هستید و من هم دوست ندارم آن را باز کنم، اما باید بگویم هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند ناصر حجازی را نادیده بگیرد. البته در فوتبال ما این چیز‌ها کاملاً طبیعی است. مگر بزرگتر از علی دایی در فوتبال‌مان داریم؟ این همه افتخار برایمان به دست آورده است؟ چه رفتاری با علی دایی شد؟ چه اتفاقاتی در این فوتبال برای او رخ داد؟ چقدر با این چهره نامهربانی شد؟ ما به این چیز‌ها عادت داریم و خیلی آن را جدی نمی‌گیریم. فقط تشکر می‌کنم از هواداران که همیشه به یاد پدر من بوده‌اند.

چند وقت پیش هم اتفاق بدی افتاد. تابلوی خیابانی که به نام پدر شما بود را شکستند. اصلاً رسیدگی شد؟ عاملش را پیدا نکردند؟

رسیدگی که نشد و تابلو را عوض کردند. من نمی‌دانم باید چه چیزی در توضیح این اتفاق بد بگویم. متأسفانه یکسری آدم مریض هستند، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی. آدم‌های مریض آن کار را با تابلوی پدرم کردند. آدم سالم که از این کار‌ها نمی‌کند. مریض بودند که دست به چنین اقدامی زدند. شاید آن‌ها حتی هدف‌شان این بود که بخواهند تفرقه ایجاد کنند. وقتی طرف مریض باشد، این چیز‌ها برایش نرمال و طبیعی است. امروز آن کار را می‌کند و فردا یک کار بدتر از آن. مهم هم نیست. مردم دیگر این آدم‌ها را می‌شناسند. به نظر ما هم مشکلی نبود. تابلو را سریعاً عوض کردند. همه هم این رفتار را محکوم کردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها