کد خبر : 42873

پیدا شدن 2 سهامدار نام آشنا در استقلال

پیدا شدن 2 سهامدار نام آشنا در استقلال

اینروزها که بحث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازهم شکل جدی به خود گرفته شاهد مصاحبه ها و حرف های جالبی هستیم.

به گزارش ورزش سه باشگاه استقلال در حال حاضر روزهای سخت مدیریتی را سپری می کند به طوری که مشکلات عدیده مدیریتی این باشگاه در چند سال اخیر فراموش شده اند با اینحال بازگشایی پرونده خصوصی سازی بار دیگر رگه هایی از امیدواری را نسبت به آینده دو تیم به وجود آورده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال که بعد از تلاش زیاد توانست دوباره به این پست برسد و بعد هم خیلی زود استعفا داد در یکی از مصاحبه های پرتعدادی که اینروزها انجام می دهد ادعای تازه ای را مطرح کرده است. او ضمن بیان اینکه بخشی از اموال باشگاه توسط خسروانی وقف شده است که نمی توان واگذار کرد  گفته است:" از صدهزار سهم باشگاه استقلال 500 سهم به من تعلق دارد و 500 سهم هم به مرحوم پورحیدری تعلق گرفته بود و هفت نفر دیگر از اعضای هیات مدیره ی وقت باشگاه، هر کدام مقداری سهم دارند که برای واگذاری باشگاه طبق قانون تجارت باید ابتدا موافقت ما حاصل شود که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده و در غیر این صورت واگذاری غیر قانونی است."

این حرف های فتح الله زاده چالش تازه ای را پیش روی خصوصی سازی باشگاه به وجود می آورد. اینکه چرا تا امروز این موضوع مهم به شکل رسمی رسانه ای نشده عجیب به نظر می رسد با اینحال باید منتظر واکنش ها نسبت به این اظهارنظر جدید فتح الله زاده باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها