کد خبر : 42826

فوق ستاره جوان پرسپولیس: تازه فردای دربی فهمیدم گلزنی به استقلال یعنی چی


فوق ستاره جوان پرسپولیس: تازه فردای دربی فهمیدم گلزنی به استقلال یعنی چی

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: افشین پیروانی کارش را به خوبی بلد است و می‌داند چطور از حق پرسپولیس دفاع کند.

به گزارش خبرورزشی، مهدی عبدی ستاره ناشناخته شهرآورد رفت بود.

مهاجم جوان شمالی در اولین شهرآوردی که برای پرسپولیس به میدان رفت توانست در لحظات پایانی تک‌گل سه امتیازی تیمش را مقابل رقیب دیرینه به ثمر برساند.

خودش می‌گوید بعد از آن گل مسیر زندگی فوتبالی اش عوض شد و حالا خیلی‌ها او را می‌شناسند.

مهدی در این روز‌ها چه می‌کنی؟

مدت زیادی است که در روستای خودمان در قراخیل هستم و هر روز هم تمریناتم را انجام می‌دهم تا با شروع تمرینات پرسپولیس آمادگی خوبی داشته باشم.

با علیپور تمرین می‌کنی؟

بله، علی بچه محل من است و ما در روستا تقریباً همسایه هستیم. به همین خاطر اکثر روز‌ها با او تمرین می‌کنم. علی بزرگتر من است و خودم به شخصه چیز‌های زیادی از او یاد گرفتم.

حتماً شنیدی شاید علیپور در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

یک‌سری چیز‌ها در رسانه‌ها شنیدم ولی من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم. امیدوارم علی هر تصمیمی می‌گیرد به نفعش باشد.

فکر می‌کنی تکلیف ادامه بازی‌های لیگ چه خواهد شد؟‌

نمی‌دانم، چون هر کس یک حرفی می‌زند و چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. البته ما تابع تصمیم مسئولان هستیم ولی امیدوارم شرایط طوری باشد که بازی‌ها دوباره آغاز شود، چون بی‌صبرانه منتظر قهرمانی هستیم و می‌خواهیم جام را به هواداران هدیه دهیم.

یعنی این‌قدر از قهرمانی مطمئنی؟

فکر می‌کنم هر اتفاقی بیفتد ما قهرمان خواهیم شد. چه بازی‌ها با همین جدول به پایان برسد و چه لیگ دوباره آغاز شود پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد.

ولی سایر تیم‌های مدعی معتقدند در صورت اتمام لیگ پرسپولیس نباید به عنوان قهرمان معرفی شود.

من اصلاً اهل کری خواندن نیستم و کاری به سایر تیم‌ها ندارم. ما در زمین بازی حرف‌های‌مان را می‌زنیم نه بیرون از آن. نتایج این ٢١ هفته و جدول لیگ مشخص است و تکلیف همه چیز را معلوم می‌کند.

تو در اولین شهرآوردی که به میدان رفتی تک‌گل ۳ امتیازی پرسپولیس را زدی. بعد از این گل چه انفاقاتی در زندگی فوتبالی‌ات رخ داد؟

شاید باورتان نشود ولی من فردای بازی فهمیدم چه‌کار کردم و گلزنی مقابل استقلال یعنی چی. آن گل کلاً مسیر زندگی فوتبالی‌ام را عوض کرد و نگاه‌های زیادی به سمتم آمد و هر کسی مرا می‌دید در مورد گلم در شهرآورد حرف می‌زد در حالی که تا قبل از آن کسی مرا به آن صورت نمی‌شناخت و من حتی در لیست ١٨ نفره پرسپولیس قرار نمی‌گرفتم. یادم می‌آید اولین مربی‌ام در مازندران که زحمات زیادی برایم کشید قبل از بازی به من گفت خواب دیدم در شهرآورد گل می‌زنی و مطمئنم این اتفاق می‌افتد. من هم به او گفتم ول کن حاجی، کالدرون اصلاً به من بازی نمی‌دهد آن هم جلوی استقلال. چطور ممکن است من گل بزنم. واقعاً فکرش را نمی‌کردم این اتفاق بیفتد و اولین گلم برای پرسپولیس را در شهرآورد بزنم.

عبدی: تازه فردای دربی فهمیدم گلزنی به استقلال یعنی چی

بعد از رفتن کالدرون و آمدن یحیی کمتر در ترکیب پرسپولیس به میدان رفتی.

بله درست است؛ به هر حال بازی کردن یا نکردن من دست کادر فنی است و آن‌ها تشخیص می‌دهند چه زمانی به میدان بروم. من هم وظیفه دارم مثل یک سرباز خوب تمرین کنم و در خدمت تیم باشم تا هر وقت نیاز شد به پرسپولیس کمک کنم. ضمن اینکه در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس و قهرمانی تیم است.

تو در نیم‌فصل از تراکتور پیشنهاد داشتی. چه شد در پرسپولیس ماندی و آیا ممکن است در پایان فصل جدا شوی؟

بله پیشنهاد که بود؛ بعد از اینکه با مدیر برنامه‌هایم به باشگاه رفتیم و در مورد این پیشنهاد با انصاری‌فرد حرف زدیم او بدون مکث کاغذ مربوط به درخواست تراکتور را پاره کرد و گفت مهدی هیچ جا نمی‌رود و در پرسپولیس می‌ماند. در مورد جدایی در پایان فصل هم باید بگویم همه می‌دانند که من عاشق پرسپولیس هستم و آرزوی بازی در این تیم را داشتم و تا وقتی که مرا بخواهند و بیرونم نکنند در پرسپولیس می‌مانم.

چقدر آمدن استوکس و اوساگونا باعث شد در نیم‌فصل دوم به تو بازی نرسد؟

تصمیم باشگاه و کادر فنی بود که این دو بازیکن به تیم اضافه شوند. حضور آن‌ها به من انگیزه داد تا بیشتر تلاش کنم و زحمت بکشم تا بتوانم بیشتر در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کنم.

حکم کمیته استیناف هم به سود شما صادر شد

فکر می‌کنم حق به حقدار رسید و باید این اتفاق می‌افتاد. ضمن اینکه افشین پیروانی کارش را به خوبی بلد است و می‌داند چطور از حق پرسپولیس دفاع کند.

به عنوان سؤال آخر اینکه الگوی فوتبالی تو چه کسانی هستند؟

در بین بازیکنان داخلی که الگوی من علی علیپور است و در بین بازیکنان خارجی هم سبک بازی مائورو ایکاردی را می‌پسندم و بازی‌هایش را دنبال می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها