کد خبر : 42825

هیچ تیمی داخل زمین حریف پرسپولیس نمی‌شود

هیچ تیمی داخل زمین حریف پرسپولیس نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: وقتی آلمان و انگلیس و حتی امارات قرار است مسابقات خود را برگزار کنند ما هم می‌توانیم با رعایت کامل نکات بهداشتی بازی‌ها را ادامه دهیم.

به گزارش خبرورزشی، هفته گذشته کمیته استیناف حکم به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان در دیدار لغو شده اصفهان داد. به عبارت بهتر کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد که باز هم با واکنش سپاهانی‌ها همراه شد و آن‌ها بیانیه‌ای مبنی برعدم بی‌طرفی برخی اعضای استیناف نوشتند و... در همین راستا خواندن تازه‌ترین حرف‌های رضا شاهرودی ستاره سابق پرسپولیس خالی از لطف نیست.

حکم کمیته استیناف صادر و دوباره رأی کمیته انضباطی تأیید و بازی لغو شده اصفهان ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

همه چیز واضح و مشخص است. مگرقراربود حکم دیگری بدهند؟

ولی مهدی دادرس مصاحبه‌ای بعد از صدور حکم انجام داد که واکنش سپاهانی‌ها را به دنبال داشت. سپاهانی‌ها بیانیه نوشته و برخی اعضای کمیته استیناف را به جانبداری متهم کردند.

من نمی‌دانم چرا باز هم اعتراض می‌کنند؟ به نظرم کمیته استیناف هیچ لطفی نکرد و فقط قانونی عمل کرد. اینکه نمی‌شود تیم‌ها در زمین مسابقه حاضر نشوند و انتظار هم داشته باشند تیم مقابل ۵ ساعت برای مقابله با آن‌ها در زمین بماند. شما در بازی‌های رسمی و در آسیا نمی‌توانید ۲ دقیقه دیر وارد زمین شوید، اما اینجا...

ولی سپاهانی‌ها مدرک و فیلم دارند که تماشاگران و هواداران این تیم جلوی هتل اجتماع کرده و اجازه خروج به بازیکنان و مربیان تیم ندادند.

گفتم که این اتفاق هیچ توجیهی ندارد. از فردا پرسپولیس، استقلال یا هر تیم پرطرفدار دیگری می‌آید چنین ادعایی می‌کند و وقتی بازیکن کلیدی مصدوم یا محروم دارد در زمین حاضر نمی‌شود. اگر سپاهان مهمان بود و پرسپولیس میزبان، باز می‌گفتیم شاید هواداران پرسپولیس جلوی هتل تجمع کرده‌اند. البته تماشاگران پرسپولیس بسیار باادب، مهربان و کاردرست هستند و همیشه هم میزبان خوبی بوده‌اند.

فکر می‌کنید مسابقات لیگ برگزار شود؟

به هر حال سلامتی از هر چیز مهم تراست، اما وقتی آلمان و انگلیس و حتی امارات قرار است مسابقات خود را برگزار کنند ما هم می‌توانیم با رعایت کامل نکات بهداشتی بازی‌ها را ادامه دهیم.

ولی برخی تیم‌ها چنین نظری ندارند.

ببینید خیلی از تیم‌ها می‌دانند داخل زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند و بدشان نمی‌آید لیگ تعطیل شود ولی فراموش نباید کرد پرسپولیس در حال حاضر ۱۰ امتیاز با قدرت از تیم دوم جدول پیش است و شانس اول قهرمانی است. این‌جوری که نمی‌توان زحمات یک تیم پرطرفدار را نادیده گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها