کد خبر : 42769

پرسپولیس نگران برنگشتن بازیکنان خارجی حتی پس از کرونا

پرسپولیس نگران برنگشتن بازیکنان خارجی حتی پس از کرونا

بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس باتوجه به قانون فسخ در صورت دو ماه تاخیر در دریافت حقوق، می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس پس از بازی این تیم با شهرخودرو، ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند و حالا دومین ماه قرنطینه را در کشورهای مختلف سپری می‌کنند. این در حالی است که آن ها در لیگ نوزدهم حقوق خود را به موقع دریافت نکرده‌اند و باتوجه به قانون فیفا می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

فیفا می‌گوید بازیکنان در صورتی که دو ماه حقوقشان عقب بیفتد، می‌توانندقرارداد را به صورت یک طرفه و قانونی فسخ کنند. اتفاقی که حالا این نگرانی را به وجود آورده که بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و کریستین اوساگوآنا در صورت آغاز دوباره لیگ، به ایران برنگردند.

البته باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند که با بازیکنان خود در ارتباط است. چندی پیش رسول پناه در تماسی تلفنی با بشار از حل مشکلات وی خبر داد اما هنوز اتفاقی در این باره رخ نداده است. رادوشوویچ البته باتوجه به جدایی بیرانوند، شرایط مطلوبی در پرسپولیس دارد و شاید به دنبال جدایی نباشد اما شاید سرنوشت سرحخپوشان و مهاجم آفریقایی به جدایی با رضایت ختم شود.

نکته مهم این است که پرسپولیسی ها باید امیدوار باشند در زمان آغاز لیگ، امکان سفر این بازیکنان به ایران را فراهم کند و همچنین از نظر قانونی هم مشکلی نباشد. در دی ماه بوژیدار رادوشوویچ به خاطر این مسائل چند روز با تاخیر به تهران بازگشت یا الان به خاطر قانون منع ورود خارجی ها به چین، 38 بازیکن و مربی پشت در مانده اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها