کد خبر : 42750

نمی‌توانید استقلال را اداره کنید بروید


نمی‌توانید استقلال را اداره کنید بروید

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: هوادار طاقت این وضعیت را ندارد. آن‌ها چه گناهی کرده‌اند طرفدار این تیم شده‌اند که هر روز یک مشکل درون یا بیرونش ایجاد می‌شود؟

به گزارش خبرورزشی، رضا عنایتی درباره اتفاقات و حواشی پیرامون زمین تمرین و پست مشترک بازیکنان استقلال با ما همکلام شد.

خبر دارید بازیکنان استقلال پست مشترکی درباره مشکلات باشگاه گذاشتند؟

متأسفانه چند سالی می‌شود که باشگاه وضعیت بدی پیدا کرده است. در دوران ما هم استقلال پولدار نبود یا بدهی بود ولی در این دو، سه ساله وضعیت خیلی بدتر شده است.

راهکار چیست؟

مدیری که می‌بیند نمی‌تواند از پس مشکلات بربیاید باید برود تا کسی بیاید که درد استقلال را دوا کند. اتفاقات این سال‌ها همگی شبیه هم و تکراری شده‌اند و دیگر هوادار طاقت این وضعیت را ندارد. آن‌ها چه گناهی کرده‌اند طرفدار این تیم شده‌اند که هر روز یک مشکل درون یا بیرونش ایجاد می‌شود؟

شنیده‌اید قرار است استقلال را به بخش خصوصی واگذار کنند؟

بله! واقعاً اگر وزارت ورزش می‌بیند توانایی اداره این تیم را ندارد رهایش کند تا لااقل مردم تکلیف‌شان با تیمی که واگذار شده را بدانند.

ماجرای زمین شماره ۲ و تمرینات تیم شما چیست؟ ممکن است در این زمینه با تمرینات استقلال اختلال برنامه داشته باشید؟

تا پیش از تعطیلی مسابقات تمرینات ما در آن زمین بود و الان هم هنوز تا آخر فصل با این مجموعه قرارداد داریم ولی اصراری نیست که حتماً تمرینات‌مان آنجا باشد. اگر استقلال می‌خواهد تمرینش را در زمین ۲ برگزار کند باشگاه ما باید دنبال زمین تمرین دیگری باشد.

بهترین تصمیم برای ادامه یا لغو مسابقات چیست؟

این قطعاً بستگی به بررسی کارشناسی موضوع دارد. حتماً تیم‌هایی که در لیگ یک در صدر هستند دنبال ادامه رقابت‌ها را می‌گیرند ولی بقیه پایینی‌ها که در خطر سقوطند دوست دارند مسابقات لغو شود. هر کسی بسته به شریط و حال تیمش نظر می‌دهد، اما مهم‌ترین چیز سلامتی فوتبالیست‎هاست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها