کد خبر : 42718

کاش به جلسه با مدیرعامل جدید استقلال نمی رفتم

کاش به جلسه با مدیرعامل جدید استقلال نمی رفتم

مهاجم سابق استقلال از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهند مدیرانی که این باشگاه را با چالش مالی مواجه کردند، محاکمه و زندانی کند.

به گزارش ورزش سه، آرش برهانی در گفت‌وگو با شبکه سه درباره جلسه‌ای که اخیرا با احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال داشت، اظهار کرد: ای‌کاش به آن جلسه نمی‌رفتم چون الان هر صحبتی انجام می‌دهی، می‌گویند برای مدیرعامل صحبت می‌کند. فکر می‌کنم آقای سعادتمند را برای اولین بار در آن جلسه می‌دیدم و قبلا هم این اعتقاد را داشتم که هر کسی می‌آید، باید به او زمان داد.

او ادامه داد: الان هر کسی از آقای سعادتمند دفاع کند، می‌گویند او با وزارت است و با آنها بسته؛ متاسفانه وزارت ورزش کاری انجام داده که همه هواداران استقلال به آنها بدبین شدند. مگر می‌شود مدیرِ باشگاه استقلال هر یکی، دو ماه یکبار تغییر کند؟ یا یک مدیر بیاید، این همه بدهی بگذارد، هیچ بازخواستی نشود و در جای دیگری پست بگیرد؟

آقای گل پیشین لیگ برتر با تاکید بر اینکه مطمئن باشید هر جای دنیا بود، آن مدیر متخلف در باشگاه محاکمه می‌شد، ابراز کرد: برخی مدیران آنقدر در باشگاه استقلال خرابکاری کردند که باید به زندان می‌رفتند و بخاطر بدهی‌هایی که روی دست باشگاه گذاشتند، محاکمه می‌شدند.

برهانی یادآور شد: متاسفانه هر کسی مدیرعامل استقلال می‌شود، فقط دو، سه ماه آینده خود را می‌بیند و می‌گوید به هر طریقی به باشگاه پول بیاورم و این مدت را بگذرانم تا دهن بچه‌های تیم و کادر فنی بسته شود و مدتی تماشاگران را سمت خودم بیاورم، اما کسی نمی‌گوید که این پول را چطور و از کجا آوردید و چطور خرج کردید؟

برهانی اضافه کرد: الان یک سری پول‌ها در استقلال هست که اصلا مشخص نیست به چه شکل خرج شده است، یا یک سری قراردادها بسته شده که خجالت‌آور است. وضعیت هواداران استقلال به این شکل شده که شب می‌خوابند و صبح بیدار می‌شوند، باید ۵۰ میلیون تومان خسارت بدهند. این شرایط برای باشگاهی به این بزرگی خیلی بد است که متکی به شخص خاصی باشد.

او عنوان کرد: الان اسپانسر پول می‌دهد و می‌گوید هر چیزی که من گفتم باید انجام شود، در حالی که او باید پول را به حساب خزانه باشگاه بریزد و سیستمی وجود داشته باشد. هر روزی که می‌گذرد، استقلال باید ۵۰ میلیون تومان خسارت بدهد. البته من با مدیران قبلی رفاقت دارم و از دوستان خوب من هستند، اما صحبت‌های من کلی است.

مهاجم گلزن سابق استقلال با بیان اینکه باید وضعیت حسابرسی این باشگاه مشخص شود، ابراز کرد: آقای سعادتمند هر هزینه و کاری که در این مدت انجام داده را ارائه دهد و اگر خرابکاری‌ای کرد، تقاص‌اش را پس بدهد و محاکمه شود، نه اینکه یک مقام بالاتر هم بگیرد.

برهانی تاکید کرد: اگر باشگاه خصوصی شود، من به‌عنوان سهامدار دلم می‌سوزد و می‌آیم یقه مدیران باشگاه را می‌گیرم و می‌گویم من به این باشگاه پول دادم؛ چرا بازیکنی با این کیفیت خریدی و وقتی قراردادش ۵۰ هزار دلار بود، به او ۵۰۰ هزار دلار پول دادی؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها