کد خبر : 42697

نگرانی هواداران از عدم حفظ این 4 بازیکن کلیدی پرسپولیس

نگرانی هواداران از عدم حفظ این 4 بازیکن کلیدی پرسپولیس

اوضاع و شرایط مالی بد پرسپولیس در این روزهایی که هر روز خبری از این باشگاه بابت این موضوع به بیرون درز می کند و خبرهای ناامیدکننده ای از جمله وصول نشدن قسط دوم رضایتنامه بیرانوند به گوش می رسد دیگر طبیعی است که مدیران باشگاه به دیگر مسائل فکر نکنند.

به گزارش روزنامه گل، مسائل مهمی برای آینده تیمی که در مسیر قهرمانی چهارم گام بر می دارد که اصلی ترین آن تمدید قرارداد بازیکنانی است که امسال قراردادشان با پرسپولیس تمام می شود و هر روز خبری بابت ترانسفر شدن آن ها به گوش می رسد.

مهدی ترابی، علی علیپور، بشار رسن و محمد نادری چهار ستاره ای هستند که قطعا اگر باشگاه هرچه سریع تر به این موضوع توجهی نکند، با پایان قراردادشان و با این شرایط مالی که پرسپولیس دارد، قید ادامه کار و تمدید را بزنند. پیشنهاد اسپانیا مهدی ترابی، بلژیک علی علیپور و محمد نادری و قطر بشار رسن خبرهایی هستند که شنیدن آن ها ترس از آینده را بیش از پیش جلوی دیدگاه هواداران پرسپولیس قرار می دهد. آنهم در شرایطی که احتمال محرومیت پرسپولیس از چند پنجره نقل و انتقالات وجود دارد،

علی علیپور و احتمال کم ماندن

چندین سال است که هواداران پرسپولیس در ابتدای هر فصل با چالش جدایی علی علیپور مواجه هستند که خواهان گرفتن رضایتنامه و رفتن به فوتبال اروپاست. خواسته ای که هر سال با توجه به قرارداد این بازیکن به سنگ خورد و مهاجم شماره 70 سرخ ها در نهایت مجبور به ماندن شد. امسال اما شرایط برای این بازیکن فرق دارد و حالا برای او که در این چند فصل حسابی ناز باشگاه را کشید تا جدا شود، شرایط برعکس شده است. این یعنی باشگاه به دنبال علی علیپور و راضی کردن او برای ماندن است که تا حالا که مدیریت جدید باشگاه هم آمده به این توفیق نرسیده اند. هرچند که علی علیپور در گفت و گویی اینستاگرامی اعلام کرد که تا هواداران او را بخواهند، در پرسپولیس می ماند اما به نظر می رسد با شرایطی که این تیم دارد و به شدت از مشکلات مالی رنج می برد، او تمایل بیشتری برای رفتن تا ماندن داشته باشد. رفتنی که جیب پرسپولیس از رفتن بازیکنی که با میدان دادن به او استعدادهایش را بیش از پیش تقویت کرد، خالی می ماند.

ترابی؛ موشک سرخ ها و اهمیت ماندنش

در این دو فصل حضور مهدی ترابی و به خصوص در لیگ امسال حسابی به کار پرسپولیس آمده و این بازیکن توانسته نقش بسزایی در قهرمانی سوم و همچنین قرار گرفتن در مسیر قهرمانی چهارم داشته باشد. ترابی که امسال و به خصوص در ابتدای لیگ یک تنه توانست جور پرسپولیس کالدرون را که سخت گل می زد، بکشد حالا خبر اینکه آخر فصل جدا می شود یک اتفاق بد برای هواداران سرخ های پایتخت خواهد بود. بازیکنی که یحیی به شدت روی ماندن او تاکید دارد و از حالا به باشگاه فشار آورده تا با تمدید با این بازیکن بتواند شرایط را برای روزهای برزخی سرخ ها که احتمال است با محرومیت مواجه شوند، مناسب نگه دارد. به هرحال رفتن مهدی ترابی که امسال قراردادش با پرسپولیس تمام می شود یک ضرر بزرگ برای این تیم خواهد بود و باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

نادری؛ لزوم حفظ یک ستاره آینده دار

یکی از بازیکنان جوان لیگ که امسال توانست مثل فصل گذشته خودش را خیلی خوب نشان بدهد، محمد نادری است. بازیکنی که فصل گذشته وقتی برانکو او را جذب کرد و از بلژیک به ایران برگرداند خیلی ها به او ایراد گرفتند. بازیکنی که از فرصت داده شده به او آنقدر خوب بهره برد که ویلموتس را مجاب کرد تا به تیم ملی دعوتش کند. عملکرد خوبی که پرسپولیس را مجاب کرد خیلی زود با تیم بلژیکی که نادری تحت قرارداد با اوست و قرضی به ایران آمده بود، باب مذاکره را باز کند و برای یک فصل دیگر این بازیکن را که می تواند نقش آچار فرانسه را بازی کند، پرسپولیسی نگه دارد. نادری که امسال برای پرسپولیس در دفاع راست، وینگر راست و چپ بازی کرده با پایان این فصل قرارداد قرضی اش تمام شده و باید به بلژیک برگردد. این در حالی است که گویا باشگاه آنتورپ که زمانی قرار بود ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی هدایت آن را برعهده داشته باشد و منتفی شد، خواهان جدی جذب این بازیکن بوده و با کورتریک که نادری را به صورت قرضی به پرسپولیس داده، باب مذاکره را باز کرده است. نادری گویا یک سال و نیم دیگر با کورتریک قرارداد دارد و این یعنی فرصتی که باشگاه پرسپولیس باید با این باشگاه مذاکره کرده و با گرفتن رضایتنامه کامل نادری او را کاملا قرمزپوش حفظ کند و از این ستاره آینده دار که قطعا در آینده فرصت زیادی برای درخشش پیدا خواهد کرد، بهره ببرد. بازیکنی که بدون شک یحیی گل محمدی هم نگاه ویژه ای روی عملکرد او دارد و برای بهره بردن از شاگرد سابقش برنامه دارد.

بشار رسن؛ امید و نگرانی برای نرفتن این ستاره عراقی

بدون شک اکثر کارشناسان فوتبال کشورمان نگاه شان به بازیکنان عراقی که معروف به بی نظمی هستند، با آمدن بشار رسن به پرسپولیس فرق کرد. بازیکنی که از همان ابتدای آمدنش توانست با درخش خودش جایگاه مناسبی در دل هواداران باز کند و هر سال برانکو روی حفظ و داشتن این بازیکن تاکید کرد. بازیکنی که با آمدنش کالدرون را هم مجاب به استفاده از او کرد و با هربار به میدان رفتنش کمک زیادی به زیبا و هجومی بازی کردن پرسپولیس می کند. حالا قرارداد این بازیکن که این روزها حسابی بابت عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است امسال تمام می شود و از حالا چند مشتری پروپاقرص از عربستان و قطر این بازیکن دارد. الشحانیه قطر که رامین رضاییان در آنجا بازی می کند یکی از این تیم هاست که به شدت خواهان جذب او بوده و نمی خواهد در رقابت با تیم عربستانی او را از دست بدهد. اتفاقی که امیدوارم زنگ هشداری برای مدیران پرسپولیس باشد که به هیچ وجه گویا نمی خواهند باور کنند که این ستاره ها را رقبا به سرعت و برق و باد از دست شان خواهند درآورد. رسن بازیکنی است که هواداران پرسپولیس نگرانی زیادی بابت حفظ او دارند و مثل علیپور، ترابی و نادری به شدت باشگاه را برای حفظ شان تحت فشار قرار داده اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها