کد خبر : 42591

بازیکن پرسپولیس و مجری معروف قرنطینه را شکستند؟

بازیکن پرسپولیس و مجری معروف قرنطینه را شکستند؟

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تتلو یک آدم معلوم‌الحال است و اصلاً در حد علی کریمی نیست که در موردش حرف بزنیم.

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین فشنگچی یکی از چپ‌پا‌های خوش‌تکنیک فوتبال ما بود که چند سالی در پرسپولیس حضور داشت و در حال حاضر هم برای تیم سرخپوشان در لیگ دسته اول بازی می‌کند. در چند روز گذشته خبری منتشر شد که فشنگچی همراه محمدحسین میثاقی و با شکستن قرنطینه در یکی از زمین‌های ورزشی غرب تهران تمرین می‌کنند. از همین‌رو با امیرحسین تماس گرفتیم تا ماجرا را از زبان خودش بشنویم که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.

امیرحسین، ماجرای شکستن قرنطینه توسط تو و محمدحسین میثاقی حسابی سروصدا کرد. می‌خواهیم موضوع را از زبان خودت بشنویم.

ببینید اصلاً ماجرای خاصی نبود و ما تخلفی انجام ندادیم. می‌دانم که همه مجموعه‌های ورزشی تعطیل است و نمی‌شود آنجا تمرین کرد. به همین دلیل من و محمدحسین همراه دو، سه نفر دیگر در یک پارک تمرین می‌کنیم. داخل این پارک یک زمینی وجود دارد و ما تنیس‌فوتبال بازی می‌کنیم. الان همه جا باز شده و مردم در خیابان‌ها حضور دارند، افراد مختلف سر کار می‌روند و نمی‌دانم تمرین کردن ما چرا سوژه شده است. ضمن اینکه ما فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنیم و فکر نکنم مشکلی به وجود بیاید.

اوضاع خودت چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرین می‌کنم تا بتوانم بدنم را آماده نگه دارم و به تیم سرخپوشان کمک کنم.

به نظرت بازی‌ها دوباره آغاز خواهد شد؟

آن‌طور که من شنیدم می‌خواهند بازی‌ها را شروع کنند و من هم امیدوارم این اتفاق بیفتد. دوری از فوتبال برای ما سخت است، فقط دعا می‌کنم این ویروس زودتر از بین برود و زندگی همه مردم به حالت عادی برگردد.

بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

بله مگر می‌شود بازی‌های پرسپولیس را دنبال نکنم؟ پرسپولیس تیم محبوب من است و همیشه پیگیرش هستم. روز‌های بسیار خوبی در این تیم و کنار هواداران میلیونی اش داشتم و هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهم کرد. امیدوارم پرسپولیس همیشه موفق باشد.

پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟

در قهرمانی پرسپولیس شک نکنید. این تیم قدرت خودش را به همه دیکته کرده و با اختلاف در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیس شایستگی‌هایش را در چند فصل اخیر نشان داده و ثابت کرده بهترین تیم ایران است. مطمئن باشید در پایان فصل باز هم جام قهرمانی را در دستان بازیکنان این تیم خواهیم دید.

خودت دوست داشتی عضوی از این تیم بودی؟

بله چراکه نه؟ بازی برای پرسپولیس همیشه لذت‌بخش است و خیلی‌ها آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. خوشحالم روزی توانستم افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورم. این تیم پرسپولیس فوق العاده است و خیلی دوست داشتم در این تیم بازی می‌کردم.

بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس از نظر تو چه کسی است؟

همه بچه‌ها خوب بودند ولی من مهدی ترابی را انتخاب می‌کنم، چون فصل درخشانی را تا اینجا داشت و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

تو با علی کریمی همبازی بودی، می‌خواستم نظرت را در مورد توهین‌های تتلو بدانم.

علی کریمی که اسطوره است. تتلو کجا، کریمی کجا؟ تتلو یک آدم معلوم‌الحال است و اصلاً در حد علی کریمی نیست که در موردش حرف بزنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها