کد خبر : 42586

آپشن‌های خاص برانکو برای آقا یحیی!


آپشن‌های خاص برانکو برای آقا یحیی!

بر اساس شنیده‌ها آپشن‌های یحیی درست به اندازه آپشن‌های برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق و سابق پرسپولیس بسته شده است!

به گزارش خبرورزشی، جمعه گذشته یحیی گل‌محمدی در مصاحبه تلویزیونی با برنامه «ورزش و مردم» گفت: «من از قرارداد مربیان دیگر خبر ندارم و راجع به اینکه چه کسی گران‌تر است صحبت نمی‌کنم.» این در حالی است که شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی گران‌ترین یا حداقل یکی از گران‌ترین مربیان شاغل در لیگ برتر کشورمان در فصل جاری مسابقات است. طبق شنیده‌ها گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم قراردادی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی با پرسپولیس منعقد کرده که ۵۰ درصد آن معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز تا به حال به حسابش واریز شده است. قرارداد فصل دوم یحیی گل‌محمدی، اما ظاهراً ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که برای یک مربی ایرانی مبلغ فوق العاده زیادی محسوب می‌شود.

اما شاید نکته جالب مربوط به آپشن‌های خاص قرارداد گل‌محمدی باشد که بر اساس شنیده‌ها درست به اندازه آپشن‌های برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق و سابق پرسپولیس بسته شده است! بد نیست اضافه کنیم آپشن‌های خاص قرارداد برانکو بدین شکل بوده است‌: در قرارداد برانکو ایوانکوویچ هنگام تمدید دوباره این موضوع به عنوان یکی از بند‌های مهم درج شد که در صورت صعود از هر مرحله لیگ قهرمانان، ۵۰ هزار دلار به قرارداد این مربی اضافه شده و در صورت قهرمانی در آسیا، قرارداد او تا ۲۰۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کرد. او اگر پرسپولیس را به فینال می‌برد که برد ۱۰۰ هزار دلار دیگر هم به دستمزدش اضافه می‌شد و قهرمانی در آسیا نیز پاداش ۲۰۰ هزار دلاری جداگانه برای برانکو به همراه داشت که البته به آن نرسید. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ایران نیز هر یک ۱۰۰ هزار دلار پاداش به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز می‌کرد. هر چند قهرمانی سوپرجام کشور هیچ پاداشی برای سرمربی کروات به همراه نداشت و فقط اعتبار آن به جای ماند.

با این حساب چنانچه آپشن‌های برانکو مو به مو در قرارداد گل‌محمدی هم گنجانده شده باشد این مربی برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌حذفی که نیمی از آن را گابریل کالدرون طی کرده روی هم ۲۰۰ هزار دلار (معادل ۳ میلیارد تومان) پاداش دریافت خواهد کرد. آیا با این شرایط یحیی گران‌ترین مربی ایرانی است یا رقیب دیگری هم دارد؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها