کد خبر : 42553

معلمان مدارس غیردولتی عدم پرداخت حقوق را به این شماره تلفن اعلام کنند

معلمان مدارس غیردولتی عدم پرداخت حقوق را به این شماره تلفن اعلام کنند

مدیرکل مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه بازگشت شهریه فعالیت‌های آموزشی موضوعیت ندارد، گفت: حقوق معلمان باید به طور کامل پرداخت شود؛ معلمان مدارس غیردولتی عدم پرداخت حقوق را به ۴۳۱۷ اعلام کنند.

به گزارش تسنیم؛ سعید صالح درباره وضعیت باز‌گرداندن بخشی از شهریه مدارس غیردولتی در شرایط فعلی اظهار کرد: در این باره  جلساتی با شورای سیاستگذاری برگزار شد، در این مدت تمام مدارس موظف هستند تمام خدمات آموزشی را ارائه دهند و آموزش در مدارس تعطیل نشد و حتی هزینه‌های بیشتری را برای معلمان به دنبال داشته است.

وی افزود: بازگشت شهریه فعالیت‌های آموزشی با توجه به این شرایط موضوعیتی ندارد اما درباره شهریه فعالیت‌های غیرآموزشی از طریق تشکیل کمیته‌ای، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود و با مشخص شدن زمان پایان سال تحصیلی، چگونگی بازگشت این شهریه به استان‌ها ابلاغ و جزئیات در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بخشیدن 4 ماه اجاره فضا برای مدارس غیردولتی 

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره حق الاجاره‌ای که آموزش و پرورش از مدارس غیردولتی دریافت می‌کرد، افزود: هفته گذشته آموزش و پرورش پیشنهادی به ستاد ملی کرونا ارائه کرد که با مساعدت رئیس جمهور تصویب شد و بر اساس آن تمام مدارس و مراکز غیردولتی که در فضاهای آموزشی دولتی مستقر بودند، اجاره‌بها به مدت چهار ماه از اسفند تا خرداد برای آنها بخشیده می‌شود.

معلمان و خانواده‌ها مشکلات را به 4317 گزارش دهند

وی درباره پرداخت نکردن حقوق معلمان توسط برخی موسسان مدارس غیردولتی بیان کرد: از روزهای ابتدایی که مدارس تعطیل شد اعلام کردیم موسسان موظف هستند حقوق معلمان را به طور کامل مطابق قراردادی که با آنها دارند، پرداخت کنند؛ معلمان و اولیای دانش‌آموزان که با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند با آموزش و پرورش منطقه یا شماره  4317 سازمان مدارس غیردولتی تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند تا پیگیری شود.

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی درباره شرایط ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی آینده گفت: با توجه به ظرفیت محدود مدارس، امکان پیش ثبت‌نام با رعایت پروتکل‌ها و ترجیحاً الکترونیکی وجود دارد و شهریه باید علی‌الحساب واریز شود. در فصل بهار شهریه ابلاغی را اعلام می‌کنیم و اولیا از پایان خرداد به بعد می‌توانند برای پرداخت اقدام کنند؛ همانند هر سال، احتمالا افزایش شهریه داریم اما میزان آن اعلام خواهد شد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها