کد خبر : 42503

خبری که از باشگاه به بیرون درز کرد؛ دستیار کالدرون از براندائو درصد گرفته است؟!

خبری که از باشگاه به بیرون درز کرد؛ دستیار کالدرون از براندائو درصد گرفته است؟!

تنها بازیکنی که بخش مهمی از پول قراردادش در این فصل را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده جونیور براندائو مهاجم برزیلی است!

به گزارش خبرورزشی، مهاجم بی‌کیفیت برزیلی که در نیم‌فصل حضور در پرسپولیس نه تنها گل نزد بلکه یک ضربه به چهارچوب دروازه هم نزد همان ابتدای حضورش ۱۵۰ هزار دلار از باشگاه گرفته است. ظاهراً جونیور براندائو گفته به شرطی به ایران و تیم پرسپولیس می‌آید که این مبلغ را بگیرد.

مدیران وقت باشگاه پرسپولیس نیز نپرسیده و نشناخته و بدون بررسی سوابق این مهاجم گل‌نزن با پرداخت این مبلغ موافقت کرده‌اند. شنیدیم عامل اصلی این اتفاق و پرداخت سنگین به جونیور براندائو در بدو ورود به ایران اصرار بیش از حد خواکین دستیار همه‌کاره گابریل کالدرون بوده است! گویا دستیار بانفوذ کالدرون از مدیران باشگاه خواسته به هر شکل ممکن براندائو را به ایران بیاورند و هر خواسته‌ای هم داشت برآورده کنند، چون سرمربی آرژانتینی او را می‌خواهد. البته گابریل کالدرون خیلی خودش را به صورت مستقیم وارد ماجرا نکرده و به قول معروف خواکین را جلو می‌اندازد تا فردا روزی بتواند بگوید: «جونیور براندائو گزینه نهم من بوده و شیخ دیاباته را می‌خواستم!»

باری، خواکین به نمایندگی کالدرون نسبت به خرید مهاجم گمنام برزیلی ابراز علاقه می‌کند، اما اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که دلالی به نام «ر. ف» را وسط می‌آورند که مثلاً او مدیر برنامه‌های جونیور براندائو است و شرط و شروط برای پرداخت مالی نیز از طریق همین آقا گذاشته می‌شود!

این خبر را یکی از نزدیکان باشگاه در اختیارمان گذاشت و افزود همه مدیران کنونی باشگاه خوب می‌دانند پول زیادی نصیب خود جونیور براندائو نشده است. این مهاجم برزیلی از اول هم ادعایی نداشت و خودش هم می‌دانست گلزن قابلی نیست. دیدید که خیلی راحت هم با اخراج خودش کنار آمد زیرا از اول در جریان همه مسائل قرار داشت و می‌دانست باید به دستیار کالدرون پورسانت بدهد!

امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد، اما اگر درست باشد باید به حال مدیران ناکارآمد و برخی‌ها تأسف خورد که سرنوشت باشگاه پرسپولیس و هواداران پرشمارش را با منافع برخی دلالان و مربیان خارجی گره می‌زنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها