کد خبر : 42490

اصلی ترین گزینه های جدایی از پرسپولیس

اصلی ترین گزینه های جدایی از پرسپولیس

به نظر می رسد باوجود تکذیب ها، چند بازیکن پرسپولیس در آخر فصل این تیم را به مقصدهای جدید ترک کنند مگر آنکه مدیران پرسپولیس با پیشنهادهای جذابی به سراغ آنها بروند.

علی علیپور شاید مهمترین بازیکنی باشد که در آخر فصل از پرسپولیس جدا شود. اگر چه او بارها گفته تا هر وقت هواداران بخواهند در پرسپولیس می ماند اما تاکنون به درخواست برای تمدید قرارداد جواب مثبت نداده است.

آخرین درخواست تمدید قرارداد با علیپور در زمان مدیریت انصاری فرد مطرح شد و پس از آن مدیریت جدید فعلا در این زمینه حرفی به میان نیاورده است.

بشار رسن دیگر گزینه جدایی از پرسپولیس در پایان لیگ نوزدهم است. او که از نحوه پرداخت هایش ناراحت است این روزها در مصاحبه های مختلف سربسته به جدایی از پرسپولیس اشاره می کند. رسن اعلام کرده علاقه دارد در اروپا فوتبالش را دنبال کند اما چراغ سبزی هم به سپاهان نشان داده است!

شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنی است که از پیشنهاد سنگین خارجی خود پرده برداشته است. ظاهرا یک تیم از لیگ چین با پیشنهادی 15 میلیارد تومانی به دنبال ستاره خط دفاع پرسپولیس است. این درحالیست که شجاع خلیل زاده به هیچ عنوان از مبلغ قراردادش با پرسپولیس رضایت ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها