کد خبر : 42446

بیانیه حمایت مدیران استقلالی از قلعه‌نویی (عکس)

بیانیه حمایت مدیران استقلالی از قلعه‌نویی (عکس)

مدیران سابق و حال حاضر باشگاه استقلال در حمایت از امیر قلعه‌نویی بیانیه نوشتند.

به گزارش خبرورزشی، مدیران ادواری باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به موارد مطرح شده روز‌های اخیر توسط افشین پیروانی اعلام موضع کرده و از امیر قلعه‌نویی حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جامعه بزرگ ورزش ایران مدیران؛ پیشکسوتان فوتبال، مربیان، بازیکنان، اهالی محترم رسانه و تماشاگران عزیز و فهیم؛ متاسفانه درست در ایامی که بیماری مهلک کرونا تمام جهان را در نوردیده و چه بسا اسباب همدلی و همیاری بین سطوح جامعه ورزش گردیده در کمال تعجب شاهد فروپاشی اخلاق و بر هم خوردن کلیه معیار لازم برای یک جامعه پهلوانی می‌باشیم. در مقطعی که مردم شریف ایران با انبوهی از نگرانی‌ها و مشکلات معیشتی، همدل و همصدا به دنبال مغلوب کردن بیماری عجیب کرونا می‌باشند و در حالیکه از تمام ورزش دنیا؛ صدا و سخن گذشت و مشارکت در کار خیر و همدلی و اتحاد به گوش میرسد و در حالیکه در ایران اسلامی عزم ملی شکل گرفته تا همه احاد ملت پشت به پشت و دست در دست یکدیگر از پس مشکلات ریز و درشت بربیایند به یکباره شاهد طرح مسایل ناشایست و پیش افتاده و از آن بدتر تفرقه انگیز در فوتبال ایران و انهم از جانب کسانی است که روح پهلوانی و بزرگی و کوچکی و احترام و حفظ حرمت‌ها را فدای برد و باخت‌های زودگذر نموده، می‌باشیم.

با کمال تاسف به جای رقابت در عین رفاقت و پیکار با رعایت اصول جوانمردی شاهد ان هستیم که اتهاماتی زشت و ناروا از سوی کسانی بر علیه باشگاه مردمی و پرافتخار استقلال مطرح میگردد و با بیان حرف‌های عوام فریبانه در جهت مخدوش کردن تاریخ غیر قابل انکار باشگاه استقلال و یکی از فرزندان موفق آن اقای امیر قلعه نوعی می‌باشند. در دنیای امروز که هیچ عاملی با اهمیت‌تر از سلامت اخلاقی و روانی انسان‌ها نیست بیان حرف‌هایی که در کوتاه مدت باعث ایجاد شهرت کاذب و نمایشی از تعصب فاقد واقعیت؛ گردد؛ علاوه بر عوامفریبی؛ نشانگر فرهنگ ضد پهلوانی و منش واقعی ورزش ایران است. ما بعنوان جمعی از مدیران ادواری باشگاه بزرگ استقلال ایران ضمن تقبیح این رویه غلط اعلام میداریم حفظ حرمت کلیه باشگاه‌ها و پیشکسوتان آنان و بخصوص افراد موفق ان را لازم دانسته و انتظار داریم که از ادامه این نوع رفتار‌ها اکیدا خودداری گردد. به موازات این مهم از مسولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ج. ا. ا انتظار رسیدگی و نظارت کامل بر رفتار و گفتار زیر مجموعه خود داشته تا مبادا رواج ادبیات سخیف برای نسل جوان به اشتباه تعصب معنا گردد و الگوی منفی برای آنان ایجاد نماید.

حمایت مدیران استقلالی از قلعه‌نویی

١-سید محمدکاظم اولیایی ٢-دکتر علی فتح‌الله‌زاده ٣-دکتر امیدوار رضایی ۴-دکتر حمید رضا آصفی ۵-دکتر علی تاجرنیا ۶-بهرام افشارزاده ٧-مهندس ملکی ٨-مهندس کامران منزوی ٩-بهرام امیری ١٠-دکتر امین نوروزی ١١-سردار سعادتی ١٢-مهندس علی امیری ١٣-سید مهدی علوی ١۴-علی نظری جویباری

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها