کد خبر : 42436

شاهکار مدیریت جدید استقلال/ وعده زمین اختصاصی هم زیر سوال رفت!

شاهکار مدیریت جدید استقلال/ وعده زمین اختصاصی هم زیر سوال رفت!

یک استقلالی ادعای جدید باشگاه استقلال را زیر سوال برد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که رسانه باشگاه استقلال روی اختصاص زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به شاگردان فرهاد مجیدی مانور کرده و مدعی شده بود این زمین به صورت انحصاری در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته، صحبتهای رضا عنایتی سرمربی تیم لیگ دسته اولی سرخپوشان پاکدشت نشان می‌دهد که بر خلاف ادعای رسانه رسمی باشگاه استقلال، این زمین به صورت انحصاری در اختیار استقلال نیست و سرخپوشان پاکدشت هم در آن تمرین خواهند کرد.

نکته مهم اینکه امروز یکی از خبرگزاری‌ها در گزارشی از قرار گرفتن زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در اختیار استقلال، آن هم به صورت انحصاری، تعریف کرده و آن را اتفاقی خوب دانسته بود که باعث برطرف شدن یکی از دغدغه‌های فرهاد مجیدی شده است منتهی حالا مشخص شده جدیدترین وعده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هم زیر سوال رفته است. این جدیدترین شاهکار مدیریت جدید استقلال پس از ماجرای فیش های جعلی الف.الف است.

عنایتی در این باره گفت: این که چرا مسوولان استقلال گفته اند زمین شماره 2 آزادی را به صورت انحصاری در اختیار گرفته اند را من نمی دانم ولی ما تا پایان فصل آینده با این مجموعه قرارداد داریم و تمرینات مان را هم در این مجموعه پیگیری می کنیم. اتفاقا مسوولان این مجموعه روز گذشته با باشگاه  تماس گرفتند و به ما اطمینان دادند مشکلی بابت برگزاری تمرینات سرخپوشان وجود ندارد. ما به طور قطع تمرینات مان را در این مجموعه ورزشی استارت می زنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها