کد خبر : 42406

هشدار آخر برانکو به پرسپولیس رسید

هشدار آخر برانکو به پرسپولیس رسید

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس به مسئولان این باشگاه تا روز 12 اردیبهشت فرصت داد تا مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت کنند، رونوشت این نامه نیز به فیفا هم ارسال شده است.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها در تدارک تامین مطالبات برانکو ایوانکوویچ هستند تا با این مربی تسویه حساب کنند اما این مربی کروات که تجربه 3 قهرمانی با این تیم را دارد روز دوشنبه گذشته آخرین نامه خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس در این نامه حتی حساب شماره حساب برانکو را هم اعلام کرده و از مسئولان این باشگاه خواست مطالبات وی، دستیارانش و همچنین بودیمیر را پرداخت کنند. وکیل برانکو در این نامه تا روز 12 اردیبهشت به مسئولان پرسپولیس فرصت داده و رونوشت این نامه را هم به فیفا ارسال کرده است.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا این تاریخ مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت نکند فیفا چند روز به مسئولان این باشگاه فرصت خواهد داد که تا یک تاریخ معین مطالبات این مربی پرداخت شود در غیر این صورت پرونده وارد مرحله قضایی خواهد شد و این احتمال وجود دارد در صورتی که طلب این مربی پرداخت نشود از پرسپولیس کسر امتیاز صورت بگیرد.

این در شرایطی است که امروز مهدی خواجه‌وند در جمع خبرنگاران اعلام کرد که منتظر شرح حکم برانکو هستیم اما پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی است که این شرح حکم به باشگاه پرسپولیس رسیده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها