کد خبر : 42404

پرسپولیس برنامه ای برای حفظ بشار رسن دارد؟

پرسپولیس برنامه ای برای حفظ بشار رسن دارد؟

هافبک عراقی سرخپوشان همچنان سرنوشت نامعلومی در این باشگاه دارد و در آستانه پایان قراردادش هیچ دورنمای روشنی برای ادامه همکاری بین طرفین دیده نمی‌شود.

به گزارش ورزش سه، بشار رسن که در این فصل قراردادش به پایان خواهد رسید، با توجه به عدم پرداخت مطالباتش می‌تواند با سود بردن از قوانین فیفا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. با این حال او علیرغم صحبت‌های پرحاشیه طی روزهای اخیر همچنان در انتظار مشخص شدن تکلیفش از سوی باشگاهش است تا برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.

باشگاه پرسپولیس در این فصل تنها موفق به پرداخت کمتر از 10 درصد از قرارداد این بازیکن شده و این موضوع باعث گلایه او شده است. ناراحتی بشار رسن که زننده گل تساوی دربی نیز بوده و به این واسطه از محبوبیت بیشتری بین هواداران برخوردار شده، بیشتر به این موضوع مرتبط است که نه تنها پرداختی به او همطراز درصد دریافتی دیگر بازیکنان است که هیچ صحبتی از سوی باشگاه نیز با او صورت نگرفته است.

باشگاه پرسپولیس این روزها که فوتبال تعطیل است به شدت درگیر بحران مالی است و پرونده‌های فیفا در کنار مطالبات بازیکنان باعث شده تا آنها دردسر بزرگی را در پیش رو داشته باشند و به این دلیل هنوز سرنوشت بشار رسن و ادامه همکاری او نیز با سرخپوشان نامشخص است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها