کد خبر : 42401

مربیان پرسپولیس از حالا بدانند که باید دنبال پول ‌شان بدوند

مربیان پرسپولیس از حالا بدانند که باید دنبال پول ‌شان بدوند

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: همین الان به مربیان ایرانی پرسپولیس بگویم که به جرم ایرانی بودن بعدها باید دنبال پول ‌شان از این باشگاه بدوند.

محسن سیدی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: من طبق قراردادی که با باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل امضا کردم تا الان فقط 24 درصد آن را دریافت کرده‌ام. البته وقتی بحث تغییر کادرفنی مطرح شد آقای انصاری فرد و پیروانی خواستند که به باشگاه بزرگ پرسپولیس تخفیف بدهم و من هم بدون منت این کار را کردم چرا که نمی‌خواستم مثل باشگاه سپیدرود برای دریافت طلبم از پرسپولیس هم شکایت کنم. از این رو قرار شد با دریافت 55 درصد قراردادم که تقریبا نیمی از قراردادم تا نیم فصل می‌شد، به خوبی و خوشی جدا شوم.

وی اضافه کرد: با توجه به همین توافق قرار شد باشگاه تا پایان اسفندماه پرداختی توافق شده به من انجام شود که تا الان این اتفاق رخ نداده است. من واقعا از مدیرعامل فوتبالی مثل انصاری فرد این انتظار را نداشتم. آن همه در شرایطی که به خاطر مشکلات باشگاه 6 ماه مجبور شدم در ورزشگاه شهید کاظمی سکونت کرده و هیچ اعتراضی هم نکنم. در آخر هم تیم در نیم فصل قهرمان شد و کادرفنی هم کارش را به نحو احسن انجام داد. واقعا در حق ما کم لطفی شد و من انتظارم از انصاری فرد و پیروانی واقعا این نبود و آنها به عنوان مدیران فوتبالی باشگاه باید احترام مرا به عنوان مربی ایرانی تیم نگه می‌داشتند. من نخواستم با شکایت از باشگاه بزرگ پرسپولیس دنبال پولم باشم و خواستم حرمت‌ها حفظ شود. واقعا این طور نباید باشد که در باشگاه بزرگ پرسپولیس هر کسی از راه می‌رسد مدیریت کند  و در آخر هم کلی بدهی به بار آورده و برود. 

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه مدیران فعلی این باشگاه چه برخوردی با وی داشته‌اند نیز عنوان کرد: به خاطر شرایط موجود کشور و شیوع ویروس کرونا من هنوز نتوانسته‌ام در سال جدید به تهران بیایم اما با اعضای محترم هیئت مدیره از جمله آقایان رغبتی و نبی در ارتباط هستم که البته آقای نبی راهی فدراسیون شدند. من شرایط فعلی باشگاه و جامعه را به خوبی درک می‌کنم اما انتظارم این است به زودی مدیران محترم باشگاه حق و حقوق مرا پرداخت کنند. تکرار می‌کنم که من از انصاری فرد و پیروانی خیلی بیشتر از اینها توقع داشتم. مخصوصا پیروانی که به عنوان مدیر تیم حتی یک زنگ هم به من نزد در حالی که با تلفن او برکنار شدم و خواست به باشگاه تخفیف داده و توافق کنم. به هر حال همین برخوردهاست که در نهایت منجر به این می‌شود که پرونده‌های حقوقی برای باشگاه تشکیل شود.

سیدی در خصوص اینکه اگر او مربی خارجی بود با شکایت از فیفا کل طلبش را به اضافه جریمه دریافت می‌کرد، گفت: بله خودتان این موضوع را می‌دانید و امثال من که پول‌مان را نگرفته‌ایم دو روز دیگر باید اداره مالیات رفته و مالیاتی پولی را که نگرفته‌ایم را هم بدهیم! من خواهش می‌کنم از آقای نبی برای یک بار هم که شده به مدیریت باشگاه‌ها رسیدگی کند و مسئولان مربوطه مدیرانی را به باشگاه‌ها بیاورند که کار بلد باشند. این طور نباشد که فقط پرونده شکایتی برای باشگاه‌ها درست کنند. در هر صورت همیشه به مربیان ایرانی کم لطفی شده است. همین الان به مربیان ایرانی پرسپولیس می‌گویم که شما هم چند ماه دیگر باید دنبال پولتان بدوید به جرم اینکه ایرانی هستید. متاسفانه در فوتبال ما شخصیت مربی ایرانی را لگد مال می‌کنند و به خارجی‌ها تا ریال آخر پولشان را می‌دهند. به خاطر همین می‌شود  که برخی مربیان ایرانی به دلالی روی می‌آورند چون می‌دانند مدیران باشگاه‌ها پولشان را نمی‌دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا رادوشویچ می‌تواند دروازه بان اول پرسپولیس باشد یا نه؟ گفت: بله چرا که نه. رادو دروازه‌بان کاملا حرفه‌ای و با اخلاق است و هر زمان که به او نیاز داشتیم بهترین عملکرد را داشت. او چون 4 سال در فوتبال ایران بوده به خوبی می‌تواند دروازه‌بان اول مطمئن برای پرسپولیس باشد اما نباید فراموش کرد که تیم‌های بزرگ نیاز به دو دروازه بان خوب دارند  و پرسپولیس باید یک رقیب خوب برای رادوشویچ بیاورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها