کد خبر : 42323

نارضایتی فرهاد مجیدی از تصمیم مدیرعامل استقلال

نارضایتی فرهاد مجیدی از تصمیم مدیرعامل استقلال

حدود ۲ ماه قبل مربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد، اما او با تصمیم مجیدی در این جلسه حاضر نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از عملی نشدن وعده سعادتمند مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال تا پایان فروردین ماه، فرشید اسماعیلی در مصاحبه‌ای به انتقاد شدید از سعادتمند پرداخت.

پس از صحبت‌های تند اسماعیلی علیه مدیرعامل باشگاه، برخی از پیشکسوتان استقلال علیه او موضع گیری کردند و کمیته انضباطی باشگاه نیز او را احضار کرد.

طبق شنیده‌ها قرار است اسماعیلی امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

این در حالی است که هافبک آبی پوشان در روز‌های اخیر مورد حمایت کامل کادرفنی و هم تیمی هایش قرار گرفته است. قبل از او صالح مصطفوی مربی استقلال به کمیته انضباطی احضار شده بود، اما با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد طبق تصمیم فرهاد مجیدی هیچ کدام از بازیکنان و اعضای کادرفنی در کمیته انضباطی حاضر نخواهند شد.

مجیدی در هفته‌های اخیر نشان داده از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال رضایت ندارد و او را فردی غیر فوتبالی می‌داند. اکنون باید دید فرشید اسماعیلی که تحت حمایت مجیدی است، به عامل نخستین رویارویی سرمربی آبی‌ها و سعادتمند تبدیل خواهد شد یا هافبک آبی پوشان در جلسه فردا حاضر خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها