کد خبر : 42318

اتفاقی که برای میلیچ و دیاباته افتاد تاریخی بود

اتفاقی که برای میلیچ و دیاباته افتاد تاریخی بود

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید اتفاقی که در مرد دو بازیکن خارجی رخ داد در تاریخ این باشگاه بی سابقه است.

به گزارش ورزش سه، بهتاش فریبا در مورد انتشار سند جعلی یک فرد خارج نشین برای پرداخت پول دیاباته و میلیچ به ورزش سه گفت: چه بگویم، در طول سال هایی که در فوتبال هستم بارها دیده ام پول کم و زیاد می شود اما هرگز ندیده بودم سند جعلی برای پرداخت پول ارسال شود. این دیگر در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه است و نمی دانم چه چیزی می توان گفت.

او در مورد اینکه سعادتمند در تامین منابع مالی ناکام بوده هم گفت: راستش من فکر می کنم یک ماه دیگر هم باید به ایشان زمان داد و اگر نتوانست منابع مالی را فراهم کند آنوقت می شود راحت تر و محکم تر این باره صحبت کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا با وجود این مشکلات می توان به موفقیت استقلال خوش بین بود یا نه هم گفت: راستش به نظر مشکل در همه تیم ها وجود دارد و معطوف به استقلال نیست. امروز دیدم آقای حمیداوی گفتند که اگر پرسپولیس پول رضایت نامه یحیی گل محمدی را ندهد این تیم را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می کند. من با پرسپولیس  کاری ندارم ولی می گویم در حال حاضر شرایط کشور به این صورت است، امیدوارم پیک کرونا رد شود تا بعد بتوانیم در مورد شرایط باشگاه استقلال بهتر صحبت کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها